torstai 27. kesäkuuta 2013

Tavallaan maalla


Pari päivää takaperin käytiin ajelemassa maaseudulla. Piipahdettiin samalla kaupoilla Marylandin puskissa.


 Suoraan Dallasista. :D
Käytiin tosiaan samalla reissulla Hagerstownin Premium Outletissa. En voi kyllä suositella kellekkään. Siellä oli kai kokonaiset yks hyvä kauppa. Aldo. Sieltä nappasin parin kenkiä mukaan. Muut tehdyt ostokset olikin sitten pikkuihmisten vaatteita, eikä niitäkään kovin paljon. Ja niin joo, tuli toinen nolo sortuminen Guessillä, ostin nimittäin outlettien huonoudesta suuttuttuani sieltä hameen. :O Onneks se oli ihan kiva. Varmistin myös ensin, ettei siinä missään näkyvällä paikalla lue strasseilla Guess. Ei lukenu. Poikkeuksellista.
Mitään muutaa siellä ei sitten ollukkaan. Täällä on outletit kyllä semmosta sontaa täynnä, et huh.
Ainoa järkevä outletkeskittymä on se Potomac Mills, jossa viimeks käytiin. Muihin en enää jalallani astu, jollei jotain suhteellisen kovaa listausta liikkeistä oo esillä. En jaksa enää näitä mummojen kauppoja. Yäk.
 
Onneksi ALDO pelasti taas.
Hissiterkkuja!

Mulla on raskaana olemiselle muuten yks palaute. Liittyy ruokailuun.
Onks kaiken pakko olla kiellettyä? Millä normaalisti ihmiset elää raskaana ollessaan? Leivällä? Jonka päälle ei saa laittaa metukkaa tai mitään? Aika karua. :D
Kun tää homma on loppu, mä aion syödä viikkotolkulla erilaisia enemmän tai vähemmän raakoja lihoja. Päivästä toiseen mediumia pihviä ja raa'asta kalasta tehtyä sushia. Joka aterian jälkkäriks jotain briejuustoa ja salamia. MULLA ON RUOKAA IKÄVÄ!
Ainiin ja kelatkaa tätä, mä en sais kuulemma syödä kun max, joku 50g salmiakkia/pvä?? Mitä jos sattuu kaapissa olemaan suomikauppa.fi:stä tilattuja turkinpippureita ja salmiakkisuklaita kilotolkulla. Kamala kohtalo.
Pete vielä rottaili ja tilas sieltä apteekin salmiakkia jonain nesteenä. Aikoo kuulemma tehdä salmiakkijäätelöä. Mä epäilen, että maailmankaikkeus kostaa mulle jotain.. tai Pete. :D

No mutta, lopetetaan tää kuvaan aamiaistarjottimesta, josta mä saisin syödä just ja just kurkut ja tomaatit. Tietty vaan jos oon ite ensin varmistanu et ne on hyvin pestyjä. :D

 
Mulla on nälkä,
Lau
 
 

2 kommenttia:

  1. Joo, toi raskauden aikana oleva ruokajärjestely on vaan hanurista. Mä haluun aina kans syödä maksalaatikkoa ja raakaa kalaa. Enkä oo ees raskaana, mut silti. Aina pitää olla mahdollisuus. Ehkä sit joskus kun lapsia teen alan tutkimuskohteeksi ja syön kaikkea "ei tutkittuja" aineita eli kiellettyjä aineita. Nih.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä. Ihan järkyttävää. Miten ihmiset säilyy hengissä raskausaikoja??!

      Poista