torstai 13. kesäkuuta 2013

Auto!


Jee! Mä en oo enää julkisten orja. Mulla on ihkaoma auto (tai no on kai se henkselimiehen puoliks :D).

 Autokaupassa oli ilmapallopäivät.
 
 
Meillä oli alkuun aika tiukat kriteerit auton ostossa, koska ajatus oli tuoda se sitten jossain vaiheessa suomeen mahdollisesti mukana. Fakta kun kuitenkin on se, että täällä nyt se pari vuotta vähintään pyöritään ja autonvaihtaminen on täällä aika pala kakkua, jätettiin niuhottaminen ja otettiin loistokaara huippuhintaan.
 
 
 Tää on mun ajoilme.

Seuraavana päivänä toki ajeltiin niin maan perskeleesti ympäriinsä ja päädyttiin Potomac Millsin Outlet -kauppakeskuskompleksiin  (toim.huom. henkselimiehen ehdotuksesta). Mä en oo mikään ihan mieletön outletintoilija, mutta pitäähän niihin nyt jokaisen täällä tutustua, joten tästä alotettiin. Kyseessä on suhteellisen "pieni" kauppakeskus, mutta kyllä sieltä joitakin löytöjä tehtiin.


 Henkselimies kaahas kotiin uudessa kellossaan.

Ostosreissun tuskasin hetki koitti Nordstromillä, jossa joku roisto oli jättänyt alehyllyyn yhdet kappaleet MiuMiun jumalaisia hopeaglitteripohjasia kaunokaisia ja tietenkin mun koossa. Mä kipsuttelin näillä siellä kaupassa hetken aikaa ja arvatkaa mitä tein!? Niin sairaalta ku se kuulostaakin, mä jätin nää sinne kauppaan. Siis en ostanu. Siis hylkäsin tavallaan. Se särkee mun sydäntä edelleen, mutten pystyny perustelemaan ittelleni näiden tarvetta yli seuraan liittyvän minihenkselimiehen rattaiden tai sängyn tarpeen. :D

 
Mä kuitenkin hyvityksenä ostin sit kahdet Sam Edelmanin kengät. Tosin puolustuksekseni täyttyy sanoa, että ne makso yhteensä n. neljäsosan näiden alehinnasta. :D Ja tietty mä myös tarttin niitä ihan hirveesti.
 
Tiiättekö muuten mitä mä inhoon melkeen eniten kaikista elämäämullistamattomistainhoasioista?! Sitä ku lempparikengät on kävelty loppuun. Niitä ei enää tietenkään siinä kohtaa saa mistään lisää ja niistä ei millään haluis luopua. Se on riipasevaa. Mulla on nyt yhdet Zaran nahkakengät, joista alkaa nahat olemaan niin rullalla, et niitä ei ehkä enää kolmatta kesää ainakaan kehtaa kävellä. Mä en tiedä mitä mä teen. Ne on maailman parhaat kengät jalassakin. Nyyh. Mulla on ollu jo viime kesän lopusta kauhee ebay ja huuto.net metsästys käynnissä siltä varalta, että joku haluaa luopua just niistä samoista ihanista popoista. Onks jollain vielä muita mielettömiä metsästysideoita? Saa jakaa. :D
 
Siinä se auto nyt asuu omassa parkkiruudussaan.
Mä ilmeisesti ihmettelen et mistä tää kaikki maha on yhtäkkiä ilmestyny.
 
Muuten. Mieletöntä! Outletissa myytiin jossain halpakaupassa tollasia maxihameita, jotka on niin pitkiä, että ne menee mullakin maahan saakka helposti vaikka on korot jalassa!! Mä ostin kaikissa väreissä, mitä sai ja aion kyllä käydä toisen kerran kattomassa, jos niitä vaikka ilmestyy lisää eri väreissä. Tossa yläpuolella kuvasta näkee et hame on vedetty mahan yli kainaloon asti ja se silti menee sandaalien kanssa kenkien alle. :D Uaua! On myös hyvät mammahameet, koska ei mitään kuminauhoja tms. vyötäröllä. Jos siis joku teistä yli 150cm pitkistä neidoista haluaa oikeesti pitkän maxihameen, suunnaksi Papaya- rättikauppa. :)

Meillä on eletty taas jänniä aikoja. Viikolla on ollu tulva & tornado varotukset ilmoilla. Mä huomaan, että nää kannattaa ottaa täällä ilmeisesti aika tosissaan. Tornadot oli ainaki jotain kattoja vieny lähikaupungista mennessään. Täällä on puhelimissa mm. operaattoreiden kautta varotusjärjestelmät. Mulla on koko päivän puhelin piipannu tulvista ja tornadoista ja ilmeisesti myös se sitten ilmottaa jos on semmonen aika, et oikeesti pitää mennä kotiin asap. Näin mä ainakin toivon. :D

Nyt mä jätän teijät illanviettoon. :)
Lau

1 kommentti:

  1. Sinulle on haaste blogissani
    http://stuckedforlife.blogspot.it/

    VastaaPoista