maanantai 10. kesäkuuta 2013

Se on salaisuus

Mä olin tulossa kirjottelemaan ihan normi sunnuntaikuulumisia ja kävin samalla läpi viikonlopun aikana otettuja kuvia, kun kohtasin ongelman. Mä en voi julkasta niistä yhtäkään pohjustamatta tätä vähän. :D
Mulla on täällä nimittäin matkassa semmonen semisalaisuus, jonka kohtalaisen iso osa tutuista tietää, mutta josta ei täällä julkisesti oo puhuttu mitään. Nyt lienee siis aika tulla kaapista.




Ja ei, salaisuus ei ole se, että mä elän pelkällä suklaalla, kuten joku saattaa kuvasta olettaa. Mä jakaudun kahdeksi syksyllä. Tarkkaan ottaen ne arveli, että lokakuun 6. pvä olis aika. Nyt elellään siis mahankasvatusviikkoa numero 26.
En oo mikään yli-innokas mahahössöttäjä, mutta nyt kun möhis ei oikeen enää mee vaatteiden alle piiloon, on pakko tunnustaa. ;)

Ne jotka mut paremmin tuntee, tietää, etten mä myöskään oo koskaan ollu mikään kovin innokas lapsi-ihminen. Mun mielestä lapset on lähinnä vähän pelottavia. Mä en oo myöskään aiemmin ollu kovin innostunu omien lapsien hankinnasta. Huomatkaa kuitenkin paino sanalla "aiemmin". Onhan tää nyt vähän lähteny käsistä. :D Jotenkin vaikea olla innostumatta yhtään ku pikkuset varpaat yrittää puskea mahan läpi pitkin päivää. Hihii.

 Pete sano että tyyppi on ihan mun näkönen pikkuapina. Onkohan tää kohteliaisuus? :D
 
Nää on ne varpaat.  

Me on täällä tehty nyt lähempää tuttavuutta paikallisen "neuvola" systeemin kanssa ja täytyy sanoa, että vaikka vähäiset on Suomen päästä kokemukset, sanoisin mä tän kuvion täällä toimivan aika hyvin. Mä oon täällä ollessani käynyt rakenneultrassa ja kaks kertaa perustarkastuksessa lääkärillä. Sen lisäks musta on otettu erilaisia verikokeita ja tuberkuloosi- koe. Kaikki on toiminut niiltä osin moitteetta.

Mahassa myös mini-henkselimiehellä on kaikki erittäinkin kunnossa ja toivottavasti niin jatkuu loppuun saakka.

Mä en tän enempää aiheesta avaudu nyt, voi tosin olla, että tuun esittelemään pikkumiehen uusia tarvikkeita täällä satunnaisesti. Nyt kukaan ei sitten enää ihmettele mun jatkuvasti paisuvaa ulkomuotoa siellä. :D Ja niitä kuvia viikonlopulta laitetaan pian myös jakoon.

ps. ME OSTETTIIN AUTO!! :D

Halit,
Lau


6 kommenttia:

  1. Oih! Voihan ihunat pikku henkselimiehen kuvat (vai onko se pikku-henkselimies..)! ❤

    Ja johan noita masukuvia on HETKI ooteltu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten olis minihenkselimies tai henkselimies jr.? :D
      Möhökuvanne, madam. :D

      Poista
  2. Ihan mielettömästi onnea! Voi ihanaa <3
    Ja tosta sun aiemmin ei lapsi ihminen. Palataanpa ajassa taaksepäin niin olisitko kuvitellut mut 4lapsen äidiksi ja ammatiksi perhepäivähoitaja? :D
    Ja iiiihana masu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :)

      Mä oon tosiaan tässä todennu, että kyllä nää mielet näyttää muuttuvan kun tiukka tilanne tulee. En mä ehkä sua ensimmäiseks suurperheen äiskäks olis arvannu. :D
      Jos sä oot selvinny noin näpsäkästi, kyllä mäkin tän yhen kanssa pärjään. :D

      Poista