torstai 20. kesäkuuta 2013

Leffaa ja lettuja

Me käytiin leffassa. Ja mä oon kauhuissani. Täällä ei lippuja ostettaessa saa mitään paikkoja sinne leffateatteriin, vaan mennään nopeat syö hitaat- mentaliteetilla. Kai ne näin maksimoi mainosten kattojat. :D

 
Eli toisin sanottuna, me siis käytiin kattomassa The Great Gatsby ihan eturivistä niin, että niskat tuli kipeeks :D Leffa siitä huolimatta oli ihan hyvä. Ei mee mun top 3:seen, mutta voin suositella.
 
Koska oltiin skarppeja, eikä imastu kiloa namia leffassa, tehtiin sen sijaan kotona pirun terveellisiä täysjyvälettuja. Ne oli aika kauheita. :D Täysjyvälettuja niistä tuli ihan vain ja ainoastaan siks, että muunlaisia jauhoja ei ollu kaapissa ja me oltiin laiskoja. Mä ahkerana tyttönä toki söin omat osani näistä letuista, mutta Pete nirsoili. Nössö. :D

 Vähän tukka pystyssä, mutta lettujen heittäminen pannulla onnistu silti.
Ite vielä harjottelen. :D
 
 Taikinakin näytti ihan joltain ruistaikinalta. En suosittele.
 
 
Janojuomana lettujen kanssa toimi steviamakeutettu muumilimun makuinen herkkujuoma. Suosittelen. En tosin tiiä saako suomesta edes.
 
Mä tein tätä taas silläaikaa kun letut paisto melkeen itse itsensä keittiössä.
 
 
Semmosta täällä tällä kertaa, Washington kuittaa ja toivottaa hyvää juhannusta.
Halit, Lau
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti