sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Täsmäisku

Siis jossain mä kuulin et kerrottiin otsikoiden keksimisen olevan vaikeeta, mut mä oon kyllä ihan eri mieltä. Tähänhän voi ottaa ihan minkä vaan hauskan sanan ja se on siinä. Joskus ne jopa osuu kohdilleen postauksen aiheen kanssa. Helppoa ku heinänteko.

Tää kyseinen täsmäisku tapahtu henkselimiehen työmaalle. Mä kuulin huhuja, että siellä tehtiin jotain californiasalaattia lounaaks ja n. 6min tiedon vastaanottamisen jälkeen kurvasin pihaan. Tavallaan sattumalta. :D

 Californiasalaatti on saanu nimensä erään makin mukaan, jossa samat ainekset. :D 
Wasabikastike ja seesaminsemenet kruunas.
 
Jos on kiltisti ni saa kuulemma jälkkäriiki.
Jumankekka mitä vanilijakeittoa vadelmilla ja vadelmasorbetilla. Onmon!
 
Oikeesti mulla oli syy täsmäiskuun. Mun piti napata Pete kyytiin ja meijän olis pitäny käydä katsastuttamassa auto. Puolentoista tunnin ruuhkasuunnistuksen jälkeen päästiin perille kivasti n. vartti ennen sulkemisaikaa. Harmi vaan, että se oli talvisulkemisaika. Kesäsulkemisaika oli 45min ennen meijän saapumista. No huomenna aamulla uusiks klo 6. JEE!
 
Perushiljanen tie. Ruuhkat alkaa täällä joka pvä n. klo 15 ja loppuu klo 19.
 
Mä kuulin et suomessa on jotain juhannusta tulossa just. Millasia juhannussuunnitelmia teillä on? Täällä on kuulemma kanssa kokkoa ja touhua tarjolla suomiseuran toimesta. Jotkut lähetystön porukasta on kuulemma lähössä myös Miamiin viettämään juhannusta. Mä vahvasti epäilen että meijän juhannussuunnitelmiin kuuluu mm. ruokaa, herkkuja ja joku huono leffa kotona. Saa nähä.
 

 

Montako nappia tohon autosäätimeen oikeen tarvii laittaa?
Mä haluun yhen napin mistä ovet aukee ja menee kiinni, muut toiminnot alkaa ahdistaa mua.
 
Hah, tuli mieleen, että mulle sano hoitaja neuvolassa, ettei raskauden aikana ei olis hyvä kävellä koroilla, koska niillä ei pysy kuulemma niin hyvin tasapainossa (tää oli johonki ohjevihkoonkin painettu). Mä kumosin tän teorian eilen. Kävelin pitkästä aikaa illalla hetken tennareilla ja meinasin mennä kolmesti nenälleni. :D Korkkareilla muistan toheloineeni koko elämäni aikana ehkä kahdesti (ja neki jotain korko ritilässä kiinni-juttuja). Mä en siis usko, että mun on turvallista noudattaa tän hoitajan neuvoa.  
 
ps. Näin eilen valkosen talon! Ajeltiin sinne illalla, koska oli vähän noloa et me on oltu täällä kuukausia, eikä oo käyty kattomassa. :D
 
 
Ensi viikkoon, muruset.
Lau
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti