maanantai 24. kesäkuuta 2013

Puistatti

Hiiohoi, kertokaahan miten juhannus meni? :) Selvinpäin vai humaltuneena, mökillä vai festareilla?
Tiettekö muuten mistä otsikko on lyhennys? Tää on helppo. No puistosalaatti tietty.


Taustalla oli leijanlennätys menossa. Ne huijas ja sito leijan puuhun.

 Nomnom, Chop'tin ceasarsalaattia.
  
Kerroinko muuten jo et me muutetaan? Mä en muista mun raskausaivoilla mitään enää nykyään. No mut me kuitenkin muutetaan. Taas.
Irtisanottiin just tää 12kk vuokrasoppari ja saadaan ilosesti maksaa tästä kaiken maailman maalauskulut ja muut. Tosin se ei niinkään haitanne, koska uus kämppä on vuokraltaan max. 500 dollaria kuussa parkkipaikkoineen tän nykyisen reilun 1500 dollarin sijaan. Kai siinä voi vähän maalikuluja jo tolla säästöllä maksaakin. :) Muutosta itsessään en oo kovin ilonen. Mä toivon, että saan neuvoteltua itteni jotenki siitä ulos. Eikse oo vähän niinku miesten juttuja muutenki? :D


Just parasta ku tää hame tarttuu kävellessä kenkiin kiinni.
 


Uus kämppä on lähetystön omistama ja sen takia lähes ilmanen. Petellä työmatka on muuton jälkeen kokonaiset ehkä 30 sekuntia, mikä on varmaan syksyn lisääntymissuunnitelmien kannalta ihan jees.
Pete voi tulla kesken päivän kotiin vaihtamaan vaippoja.

Uus asunto on neliöiltään vähän pienempi ku tää, olisko ollu jotain reilut 70 neliöö, mutta huoneita on yks enemmän. Siinä on siis kaks makkaria ja olohuone. Mua vähän jännittää et minne me ujutetaan nää kaikki huonekalut siellä. Etenki toi meijän mielettömän kokonen ruokapöytä saattaa olla ongelma. Ei tekis mieli laittaa vaihtoon parin kk ikästä ihanaa pöytää. :D
Oh well, en jaksa stressata. Plussapuolena uudessa asunnossa on kuitenkin sit hinaan lisäks mm. se, että työhuone/minihenkselimiehen huone on erillisenä ja on vieläpä ihan hyvän kokonen. Sinne saa jotain vaippatorneja nurkat täyteen. Siellä on myös oikee suihku, jossa suihkun saa käteen. Täällä on vaan semmonen tyhmä seinästä sojottava suihku ja amme. :S

Muuton jälkeen pitää alkaa varmaan muutenki tosissaan vähän tota "lastenhuone" meininkiä ihmettelemään. Mua ahistaa se jo valmiiks. Mistä mä tiiän et mitä mun pitää tietää ostaa. Kokeneemmat sais nyt jakaa vinkkejä ja listoja? :)
 

Mä jään odottelemaan apuja. ;)
Halit, Lau


 

1 kommentti:

  1. Kuulehan nuppeli, raskaus on iloinen muutoksen vaihe elämässä. Siksi kait siihen saakin 9kk valmistelu aikaa. Lastenhuoneen ihmettelyyn sulla on tosi paljon aikaa. Te Petrin kanssa olette monta ensimmäistä kuukautta minihenkselimiehen paras lastenhuone:)
    Vinkit ja listat voit unohtaa, sillä sinusta on kasvamassa paras asiantuntija omalle lapsellesi!
    Juhannus meni rattoisasti yhteisöpurjehduksen merkeissä. Kehittelin "riippumatto perspektiiviä" oppimistehtävääni...kerron lisää jos kiinnostaa. 5 hienoa teesiä. Olisin lisännyt sulle kuvan tänne, mut sellaista optiota ei sit kait ole, joten kurkkaapa mun fb sivulta.
    Olikohan tästä mitään iloa! Nää oli vaan mun ajatuksia elämästä ja elämässä tässä ja nyt. Hengitellään:)Pauliina

    VastaaPoista