tiistai 30. huhtikuuta 2013

Viikonlopun löytöjä

Nyt seuraa kakkososa viime viikonlopun kotishoppailusta. :)

 
Kulmat kurtussa vaikka on taas Subin keksiä kädessä. :D

Käytiin toisenakin päivänä estate saleissa pyörimässä, mutta mitään tarttunu matkaan. Ihan järkyttävän hieno musta rautapöytä tosin bongattiin, muttei meillä mitään paikkaa sille ole, joten jäi ostamatta.

Sen sijaan kotilöytöjä tehtiin ihan kauppakaupoista.

 
 
Nyt on siis kasassa työpöytäkokonaisuus ainakin suurimilta osin ja löydettiin olohuoneeseenkin sohvapöytä. Jei!
Lasipöytää olohuoneeseen vähän himottelin, mutta erinäisistä syistä päädyttiin sitten tässä elämänvaiheessa kuitenkin vähän helpommin ehjänä pysyvään pleksipöytään. Olisin luullu että muovi on jotenkin kevyt materiaali, mutta tää on kyllä ihan jumalattoman painava pöytä. :D




Myös sisustusroinaa napattiin mukaan yhden lintuhäkin verran. Häkkijutut on aina ollu ihania, mutten oikeen oo koskaan keksiny niille mitään semmosta käyttöä, että olisin kokenut järkeväksi semmosen hankkia. Nyt kuitenkin eräässä kaupassa bongattujen kynttilänjalkojen ansioista päädyin häkin ostamaan. Mulla on ajatus sen käyttämisestä siis kytemässä ja toivottavasti siitä saadaan jotain kuvitustakin tänne valmiina pian. Paikalleen häkki ei pääse ennenkuin suomen tavarat tulee, sillä sille on jo nimikkopaikka valkoisen puuarkun päällä. (Puuarkun sijoituspaikka tosin on vielä auki :D)




Kuten kuvista näkyy, myös harmaa estate salen saalisarkku on löytänyt ainakin toistaiseksi mun mielestä sille luontevimman paikan työpöydän vierestä. Tästäkin saattaa jonkinlainen lopullisempi versio olla tuloillaan, mutta se jää vielä pohdittavaksi. :)


Täs oon mä. Ja seuraavassakin.



Seuraavaks mulla on sit ihan kauheesti kerrottavaa viimeaikojen ei-kotilöydöistä.
Mä en meinaa pysyä täällä housuissani kaikkien ihanien juttujen kanssa ja Petellä keittää ihan kohta varmaan yli ku intoilen kaikista mun pitkään himoituista (ehkä osaa aloin himoitsemaan vasta kun näin) superlöydöistä aamusta iltaan.
Se ei varmaan enää jaksa kattoo kymmenettä kertaa ku näytän mitkä ihanat kengät tai mekot oon kaupasta kantanu kotiin. Te pääsette nyt sijaiskärsijöiksi, pahoittelen. :D

Niistä IHANISTA jutuista kuitenkin lisää ens kerralla.


Nyt moikat ja nastaa vappua ihanat :)
Lau

2 kommenttia:

  1. Mistä tuo pleksipöytä on peräisin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itse itselleni vastaten näemmä mmmuricasta, taidan tehä itse sitte :D

      Poista