torstai 11. huhtikuuta 2013

Asuntovoitto!

Otsikko, koska tää tuntuu ihan lottovoitolta.

Eilen tosiaan tuli Marquitalta (joka meille asuntoa näyttikin) infoa, että hakemus on hyväksytty ja asunto on meijän! Perjantaina sais avaimet, mutta molempien pitäs samalla olla allekirjottamassa vuokrasopparia, joten Peten duunin takia voi olla, ettei meillä oo aikaa hakea avaimia ennen lauantaiaamua. JEE! Matkalaukkuelämä loppuu!!

Lauantaina sitten tarkotus myös heti aamusta vuokrata paku ja suunnata ainakin sänkyostoksille. Mä oon kääntäny netin ympäri ja yrittäny ettiä meille sänkyä, mutten oo löytäny mitään kivaa.

Tän mä haluisin, mut tätä tulee West Elmin varastoon vasta kesäkuun lopussa :(


 
Tääki kiinnostaa.

Hakusessa olis todennäkösesti aika perus valkonen sänky ilman mitään mautonta päätyä. Mistä niitä saa? Tosin aika avoin alan olemaan muunkinlaisille ratkasuille pikkuhiljaa. Kämpässä on semmonen melko vaalea parkettilattia, joten kaikki puujutut mua siks vähän jännittää, mä kun en muutenkaan oo mikään puunvärisen puun suurin fani. Tää yllänäkyvä puusänky olis ihana esim. valkosella lattialla. :)

Tosin, meijän uudessa kodissa on yks sääntö, joka helpottaa lattia-asiaa. Siellä pitää nimittäin 80% lattiapinta-alasta olla peitetty matoilla. Tällä on tekemistä naapurien asumismukavuuden kanssa kuulemma. Ei tömise. Huvittavaa, että täällä on trendikästä nyt just vaihtaa niitä kokolattiamattoja puulattioihin, mutta sit ne on pakko peittää matoilla kuitenkin. Aina mä en ihan ymmärrä. :D

Jos ei tän ja huomisen nettietsinnät tai lauantain ostoskierros tuota tulosta, pitänee vaan tehdä päätös, minkä kokonen sänky ostetaan, kun löydetään, ja hankkia lattialle sen mukaiset patjat. :D
Apua, mä tarviin sisustustukea?!

Melko hintavaks tää muutto kyllä tulee kun ei oo valmiina mitään huonekaluja. Yks valkonen puuarkku on tulossa suomesta tänne, mutta siinä se sitten onki. Kaikki muu pitäs hankkia tavalla tai toisella. Pitää selvittää vähän, että millasta garage sale ja yard sale meininkiä täällä on, niistä vois tehdä löytöjä.
Pitää myös hankkia joku ruokapöytä meijän ruokailutilaan.
Ja sohvaryhmää ja telkkaria ja työpöytää ja ja.. mattoja tuhansittain! :D

Lauantaina kun saadaan avaimet, mä kuvailen teille asunnon sisukset.



Sit mun on pakko kertoa muutamia karuja faktoja. Täällä tehtiin eilen ennätyksiä. Lämpöennätyksiä.

Ei ole kuulemma koskaan Washingtonin historiassa vielä tähän aikaan vuodesta ollu niin kuuma kun eilen. Mä en tiedä mitkä oli tarkat ennätyslukemat, mutta tiedän, että yli 30 mentiin. Ei tarvinnu kovin pitkään altaan reunalla aurinkoa ottaa kun alko nahka sulaa.


Mulla on innokas auringonottokaverikin.




Tällä hetkellä lämpö ei öisinkään laske täällä alle 20 asteen. Käytiin iltakävelyllä eilen niin hiki valu vielä, vaikka aurinko oli laskenu jo tunteja sitten. Piti käydä aina välillä jossain kaupassa jäähdyttelemässä. :D


 Kaupasta tarttu mukaan myös maailman karmeimmat Jelly Beans -namit.
Kuka tekee karkin voipopcornin makusena? En suosittele.



Yritin kaivella karkeista vaan hyvän makuset. Ei onnistunu koska kaikki oli pahoja. :S


Nyt mä heitän läppärin kainaloon ja kipasen altaan reunalle tekemään huonekalusuunnittelua.
Tänään on luvattu siedettävää 26 asteen lämpöä ni pitäs pärjätä. :)


Haleja,
Lau



1 kommentti: