tiistai 9. huhtikuuta 2013

Missä mun kesävaatteet?


No haloo mikä keli täällä oli eilen?! 26 astetta lämmintä ja mä istuin uima-altaan reunalla toimittamassa tyhjää, koska mitä muutakaan tässä säässä voi tehdä? :D

Parastahan tässä on se, että kaikki mun shortsit, sandaalit, hameet, kesämekot yms. on niissä helkkarin muuttolaatikoissa, jotka on ehkä 1-1.5kk päästä täällä. :D Käänsin äsken pihalle tullessani matkalaukkuja ympäri ja huomasin, näppärästi pakanneeni mukaan mm. farkkua, neuletta, kevättakkia ja nilkkuria. Koska täällä on vasta kevät hei. No jälleen hätä tuskin on tämän näköinen. Onni onnettomuudessa, että tässä maassa myydään vaatteita. ;)


Tulkaa jo!



Meillä on täällä karmaiseva kevätongelma. Tossa uima-altaassa käy jatkuvasti joku sorsa uimassa ja mä oon melkeen varma et näin sen ähkivän siinä myös jotain tarpeitaan sinne altaaseen. Tuleeko mulle lintuinfluenssa tai joku jos uin sorsan kakassa?



Tossa altaassa myös ui tommonen puhdistuskone, onkohan sen idea just siivota just sorsanjätökset?


Hui, toinen hurja keväthuomio on se, että kuten kaikki muukin rapakon tällä puolen, myös ampparit on ihan mielettömän kokosia! Mulla on vähän vaikeuksia suhtautua niihin. Tai onks nää mehiläisiä vai mitä? Helvetin isoja joka tapauksessa. Ja nyt on vasta kevät, kai ne kasvaa vielä koko kesän ja alkaa olemaan sellasia harakan kokosia sit loppukesästä. Nice.
Edit: Jaa mä kuulinki just et nää ei ookkaan mitään ihan perusamppareita, vaan näiden merkki on Carpenter Bee. Selittää paremmin sitä, et ne tekee reikiä kaikkeen puiseen. Kamalia on kuitenkin. Yritin ettiä netistä tietoa et miten isoja niistä tulee, mut en voinu, koska siellä oli niin rumia ötökkäkuvia. Jos joku tietää/uskaltaa tarkistaa ni kertokaa. :D ps. jos niistä tulee linnun kokosia, mä tuun takas suomeen!


Iltapäivällä käytiin kävelemässä Whole Foodsiin ja kaupoille Georgetowniin (taas).
Whole Foodsissa syötiin myös päivän lounas/päivällinen. Siellä on aika mieletön buffet -lounastiski. Kippoon saa ottaa mitä ikinä haluaa ja se punnitaan sitten kassalla. Kaikki maksaa saman verran. En kyl tiiä minkä verran.


Jalassa ainoat mukana olevat shortsit. Nämäkin vahingossa.


Matkan varrella on USAn varapresidentin kotitalo. 
Vähän on porttia edessä niin ei ihan lähikuvia otettu. Kuvaan pääsi myös THE kello, eli Us Naval Observatory Master Clock, joka ei ole koskaan väärässä.


Kuvassa mun karmeen näkönen (hyvän makunen) ruoka, jossa sekasin salaattia, barbecue wingsejä ja ribsejä. Kulmassa myös vähän mac&cheese, koska en ollu koskaan ennen maistanu. :D



Peten pizzasiivu. Tää makso kai 3 dollaria.




Me käveltiin jonkun sillan kautta, mistä näki sen muistomerkin, minkä nää on kasannu sille kohdalle minne 9/11 tipahti lentskari. Kuvia ei oikein saanu, oli sen verran kaukana. Toisella kertaa sit.


Sit tänään bongattiin myös TV:stä tuttu kuppikakkumesta, tunnistaako joku? :)


Tällä kai pääsee mikä-mikä-maahan? Harmi ettei ollu yhtään pysäkkiä lähistöllä.



Mä otin todistelukuvan. Ei me aina shoppailla mulle.
Urban Outfittersin miestenosastolla soviteltiin näitä T-paitoja ja muita kampsuja ainakin
 tunnin.


Ja nää oli mun ainoa ostos! Huomenna loppu meikkivoiteen käyttäminen koska on kesä. :)





Takastulomatkalla piti lepuutella jalkoja välillä. Converset ei oo mitkään lenkkikengät. 
Korkkareilla tulee vähemmän kipeeks jalat. :D


Nyt mä lähden taas makaamaan altaan reunalle, näyttäs tänään tulevan vielä lämpimämpi päivä kun eilen.
Kiitos Washingtonin kevät, olet niin ystävällinen. :)

Terkkuja pohjolaan,
Lau



4 kommenttia:

  1. Oijjoi <3 kuppikakkuja! Sephora! Siellä ois saletisti myös kaikkia ihania hippiruokapaikkoja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tääl on kyl niin paljon ruokapaikkoja, et salettiin jotkut on hippejäkin. :D

      Mä jouduin tänään vahingossa semmosen ihan superison sephoran kulmille. Miten ollakkaan. :D

      Poista
  2. Tämä on ihana!!!

    Me tykataan tasta ihan kympilla!!!!!

    t. olga ja pauliina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos. <3 Mäkin tykkään teistä ihan kympillä ainakin. :)

      Poista