tiistai 28. toukokuuta 2013

Pre Memorial Day

Sunnuntaina kävästiin tosiaan pyörähtämässä kaupungilla ihmettelemässä, minkälaista pre-memorial day meininkiä siellä näkyy. Ja näkyhän siellä kaikenmoista.


Ensin tietty haettiin suuntaa hetki, kuten asiaan kuuluu.
 
 
 
Käveltiin kohti National Mall puistoa, koska oltiin kuultu huhuja, että siinä suunnassa menee aiemmin mainittu moottoripyöräkulkue. Matkalla tosin ehdittiin ihmettelemään muutakin jännää.
Törmättiin mm. semmoseen viiden kundin porukkaan, joka heitteli voltteja ja teki muita temppuja kadun varressa. Näitä porukoita pyörii suomenkin kaduilla kesällä. Harmi, että oikea kamera oli piilossa ja kuvat temppuilijoista otettu puhelimella, joten laatukin sen mukainen.
 
 
Mä olin liikkeellä mun klassisen ajattomassa Peanuts- paidassa :D




Tää poika on ihan ylösalasin. :O
 
Me ehdittiin Mallin kulmalle sopivasti just näkemään viimesiä ohi ajavia mopoilijoita. Näitä tosiaan oli melko paljon liikenteessä tänään muutenkin kun tässä kulkueessa. Melko pitkään ne on varmaan ajanu kaupunkia läpi jos sitä ajelijaa tosiaan on ollut reilu 300 000. Paljon oli teiden reunalla ihmisiä myös kattomassa ja kannustamassa.
 



 
 Mua vähän välillä raivostuttaa nää kelit tässä kaupungissa. Nää on nimittäin tosi epävakaat. Nytkin kun oli pari kylmää päivää välissä, aamulla oli ihan takki/pitkähihanen- keli ja se viileys kestää usein tosi pitkälle iltapäivään, tyyliin kolmeen saakka. Sit ihan yllättäen pamahtaaki se 80 fahrenheittia mittariin niin ei paljon pitkissä housuissa naurata. Vois kai tää ilma lämmetä jo vaikka siinä puolen päivän aikaan jos on lämmetäkseen? Ota näistä nyt sit selvää.

ps. meijän talon pool area korkattiin lauantaina käyttöön! :D
 
 
Ihanaa päivää!
Lau
 
 

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia. Mä niin odotan että nähdään.
    Miten muuten kaikki menee siellä? Onko yhtään koti-ikävä?
    Mä laitan sulle sähköpostia joku päivä.
    <3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin täällä menee. Mä en tiedä miten mulla voisi olla koti-ikävä, kun koti on täällä. :D Mutta ei kyllä vielä ainakaan oo suomeenkaan ikävä. Teitä tosin on kova ikävä! <3

      Poista