maanantai 20. toukokuuta 2013

hampurilaisbuffa + jätskibuffa = grillibileet


Lauantaina oli sadepäivän kunniaksi grillibileet. :D
Suurlähettiläs oli kutsunut kaiken henkilökunnan perheineen syömään ja juomaan takapihalleen.
Keli oli tosiaan vähän vaihteleva, just edellisenä päivänä lämpöä oli ollu jotain 30 astetta, mut sit tietenkin grillibileissä oli pakkasta (eli 18 astetta). No ei se mitään, koska ruoka oli hyvää.
Mä jätän tällä kertaa tarinankerronnan suurilta osin näille herkkukuville. :)


Henkselimies oli vastuussa tarjoilusta.
 
Hampurilaiset sai kasata ite. Tein tämmösen pienen.  
 
Mä näin, että jotkut hullut kävi uima-altaassa viileestä ilmasta huolimatta uimassa. :O
Tais siellä tosin saunakin olla lämmin, joten se selittänee.


Otettiin perinteisiä kaverikuvia.
Ihan ku koulukuvat, epäonnistuneita, mut ei auta itkeä ku yhet vaan otettiin. :D
 
 
Henkselimies ja Aleksi-autokuski pääs myös kaverikuvaan.
 
Päivän ehdottomasti parasta antia ihmisten lisäks oli kyllä jäätelöbuffet! Mä en oo koskaan syöny niin loistavaa jätskiä (osan teki tietty se, et senkin ite kasasin, ja olin saattanut vähän takapiruna myös vaikuttaa täytevalikoimaan).
 
Jätskipöydässä oli itse tehtyinä vanilijajäätelöä, kinuskikastiketta, karamellipopcornia ja kermavaahtoa. Muut oli ihan kaupan kamaa. Kaupan valikoimista oli löytyny Jellybeansit, ananakset, mansikat, kiiwi, suklaa, vaahtokarkit, oreo-keksit, pistaasit ja suolapähkinät. Myös nomparelleja toki oli koristeeksi
Mä ryysin luonnollisesti ekojen joukossa jonottamaan, koska kuten kuvasta näkyy, isoja jätskikippoja on hyvin rajoitettu määrä :D


Omnom. Valinnanvaikeus.
 
 
Mä en ollut ainoa jolle jätski maistu. :)
Mun jädessä oli kinuskia, kermavaahtoa, 3Musketeers patukan paloja (suomen Japp), karamellipoppareita ja mansikoita. Toimi!
 
 
 
 
 
Iltaa kohti viileni sen verran että grillibileistä jatkettiin sisätiloihin. Näiltä jatkoilta ei kuulemma kuvamateriaalia sovi julkaista. :D Me oltiin kyllä kameroinemme jo ennen puoltayötä kotona, joten mun mielestä mitään kovin kyseenalasta materiaalia joukossa ei ole. Mutta kunnioitan toki juhlakansan toiveita. Ehkä sitä ens kerralla olis reipas ja jaksais itekkin lähteä Washingtonin yöhön, on kuulemma ihan käymisen arvosia paikkoja.
 
 
Kuulemisiin taas,
Lau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti