keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

New York pt. 2 + 3


Nyt on kuulkaa käyny niin että tätä kuvaa on niin paljon, että tää ison ompun kakkososa olis pitäny vielä pistää osiin. Koska mä kuitenkaan en jaksa enää ite katella näitä yhen kokonaisen postauksen verran, näitä tulee nyt kerralla aivan helvetisti. :D Eli siis vuorossa la ja su päivien kuvat.

Lauantai aloteltiin shoppailemalla Sohossa, koska Soho on ihana ja siellä on tiiviisti rivissä kaikki peruskaupat topshopista alkaen.






Maailman toiseksi suurin tavaratalo

Mitään kovin suurta ostossaalista reissulta ei normista poiketen haalittu mukaan. Ostin jonkun satunnaisen mekon ja topin kai ja lisäksi hankittiin koko shoppailutiimille Tom'sit, jotka on muuten ihan mielettömät jalassa. Suosittelen.

Uusilla Tom'seilla kipitettiin sitten takasin hotellille päikkäreille, että mammakin jaksais vielä illalla liikahtaa. :D Tarkotus oli mennä vielä illalla johonkin vähän parempaan paikkaan syömään ja mä olin tässä kohtaa jo kaks päivää ääneen pohtinu että millasia synttärikakkuherkkuja tarttis saada. 




Suuntana New Yorkin ilta. :)

Alkusynttäriherkuks otettiin Godivan suklaamyymälästä ihan jumalaiset pirtelöt. 
Mun oli maitosuklaa-karamelli ja Peten oli tummasuklaa-vadelma. Jumankekka et oli hyviä. 

Sit käytiin sulattelemassa alkupaloja yllärisynttärishoppailulla. :O

Bongattiin ihan mielettömät kengät!! Mä haluun kans.

Käytiin piirrätyttämässä ittemme vanhoina. Se ei kai ollu tarkotus, 
mutta en mä ainakaan myönnä näyttäväni niin mummolta kun tossa kuvassa. :D

Ja lopuulta skipattiin se suunniteltu illallinen ja 
syötiin pääruuaks ja jälkkäriks taivaallista suklaata. :D 
Jos on synttärit ni sillon saa skipata oikeen ruuan.


Lauantain suunnitelmat meni illan osalta tosiaan jonkun verran mun jaksamisen takia uusiks. Oli ajateltu syödä hyvin ja ehkä pinkasta johonki musikaaliin, mutta nää jäi nyt toiseen kertaan. Suklaa oli kuitenkin parempaa kuin hyvää ja valkkasin mun suklaarasiaan yhen birthday cake- nimisen konvehdinkin. Jei.

Sunnuntaina me tsekattiin ittemme hotellista ulos perinteisesti ennen puoltapäivää, mutta bussi kotiin lähti vasta seiskalta. Mä olin kahen päivän aamusta iltaan korkkareilla kipittämisestä ja mahan kantamisesta niin loppu, että me tehtiin taktiset ja otettiin vikalle päivälle liput kiertoajelubussiin. Se oli ihan mieletöntä! :D Tätä on pakko alkaa harrastamaan muuallakin. Heti seuraavalla reissulla suomeen, mä käyn helsinkiajelulla. Se on vissi.


Seuraavan aamun valossa synttäriylläriostostelun ihana saalis kuvautu kameralle. :) 
Mä oon kuumeisesti yrittäny paikantaa harmaata laukkua, mutta kaikki on ollu vääriä. 
Tää ei oo väärä, eli täydellinen synttärilahjus. :)





Flatiron -building


Turistibussista pääs hyppimään kyydistä, joten jäätiin Chinatownin ja Sohon kulmaan ja käytiin syömässä dim sumeja chinatownissa.



Chinatownin kalavalikoimat oli huiput.

Freedom tower



Mä olin aivan täysin kokonaan loppu. :D

Turistikierroksen jälkeen otettiin aikalailla suoraan sitten suunnaksi meijän kotibussin pysäkki ja köröteltiin nelisen tuntia takasin kotiin. Reissu oli hieno, ens kerralla vähemmän mahaa mukaan ni jaksaa paremmin. :D

Lau kiittää ja kuittaa, palataan loppuviikosta. :)


2 kommenttia:

  1. Iiihhhanaa!! Somelainen nainen NYKissä, somelaisen miehen ja masun kanssa! ^_^

    Piirrustus susta ei sitten ollut näköinen YHTÄÄN. Osaisin tehdä paaaljon paremman.

    Ja noi tormit on kyllä Flatiron-building (lausutaan flatiron, suomeksi ;D) ja Freedom Toweri. Ihan vaa fyi.

    Onpas kyllä ikävä NYKiin, mut ennen kaikkea sua!! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, pilkunviilaaja. :D piti oikeen käydä kattomassa et oonko mä kirjottanu jonkun hotiron- buildingin sinne vai mitä. :D Nyt korjasin niin kelpaa. :D Pusui ja halei paljon. :))

      Poista