sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Kadonneen arkun metsästäjät

Huhhuh ja bujaa! Enää pitäs saada loputin laatikot purettua ja tietty kaikki puuttuvat asiat hankittua. :D §Tässä on viikko suhissu ohi aika vauhdilla näissä kämppäasetteluhommissa.
Iso Omppu pt.2 ja loppujen kuvien läpikäynti antaa vielä odotuttaa itseään, koska muutto on kamalaa. Sen sijaan parin viikon takasta ostosreissua alla. :)

Vaikka olikin muutto tulossa ja neliöitä jo vanhoillekin tavaroille ainakin kymmenen liian vähän, voi aina käydä arkkumetsällä estate saleissa. Eiks voi? No voi tai ei, me käytiin silti. Ja saatiiin saalista.






Nää uudet arkut on isompia ja vähän muutenkin erilaisia kun ne edelliset. Mä oon varma, että näille on tilaa jossain täällä uudessakin kämpässä. Jos ei muuta ni mä laitan sen juniorihenkselimiehen nukkumaan toiseen. :D Ei kai arkussa nukkumiselle mitään sääntöjä oo. Niinku et pitäs ehdottomasti juoda ihmisverta ja pelätä auringonvaloa?
Oikeesti mä luulen et näistä saadaan uuteen kämppään just sopivan kokonen TV-taso ja ne pienemmät arkut pääsee esim hoitelemaan yöpöydän virkaa tms.
Jos on jotain villejä arkkuideoita, heitelkää ilmoille? :)

Mua vähän harmittaa, että meillä tosiaan on aika maksimimäärä tavaraa jo haalittuna kasaan, koska näissä estate saleissa on vaan niin siistiä! Ihan mielettömän hirveetä tavaraa ihmisillä on, mut ihan mielettömän hauskoissa kämpissä. Mä oon ihan koukussa. Pidän salaa peukkuja et esim. meijän työpöytä on liian iso tänne uuteen työhuoneeseen ni on pakko lähtee estate saleista metsästämään uus. :D

Ihanaa sunnuntaita. :)
Lau


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti