sunnuntai 11. elokuuta 2013

Lastenhuone vai lapsenhuone?

Mä en oo koskaan kuullu kenenkään sanovan lapsenhuone. Ootteko te? Mut jotenki mä ahdistun sanoessani lastenhuone, koska tuntuu et musta olis niitä koko liuta tulossa. Miten tää menee, onks tää monikossa niinku housut vaikka niitäkin on vaan yks?

No oli miten oli, kyseinen huone alkaa olemaan kohta kasassa. Hyllyjä on saatu seinille, taulut on valmiit ja sänkykin on valittu ja tilamista vaille. Tänään käytiin vauvakaupassa hankkimassa joku hoitoalusta (onks semmosia?) ja kaikenlaisia riepuja. 

Vauvakaupat ahdistaa mua. Niissä on ihan liikaa kaikkea.

Oli hyvä päivä kaupoille, koska ulkona näytti tältä. :D

Tarvittas joku palvelushenkilökunta tyhjentämään tota aina täyttä konttia. :D


Tästä sitä alkaa muotoutumaan. 
Huomatkaa superupee keltanen lamppu.

Tässä vielä sama lamppu maalauksen jälkeen kaksoiskappaleineen, jolle ei vielä käyttöä keksitty.
Henkselimies laitto spraypurkin sauhuumaan.

Vielä pitäs saada noi kuvassa näkyvät peilit maalattua ja paikalleen ja sängyt hankittua niin alkas homma olemaan aika kasassa. :) Pieniä tavaransijotusongelmia tosin on ollu ja tulee varmaan vielä olemaankin, koska samassa huoneessa on myös tyohuone ja mun vaatehuone plus vaaterekit, koska mun vaatteet ei mahdu vaatehuoneeseen. :S Mutta kovalla tunkemisella mä uskon kaiken järjestyvän. Kun tää saadaan kokonaan aikuisten oikeesti kasattua, mä otan kunnolliset kuvat ja näytän samalla meijän ihanan uuden marimekon verhon, jonka tilasin tän huoneen "keski-ikkunaan". :D

Ens jaksossa mun tarvii ehkä näyttää myös pari ostosta, jotka oon itelleni ehtiny tekemään tässä kaiken muuttamisen ja sisustamisen ohella. :)

Palataan,
Lau


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti