keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Päivänsankari!

 






 


Kirjoitan tätä postausta parhaillaan noin tuhannetta kertaa. Ajattelin, että naputtelen tänne    pikkumiehelleni onnentoivotukset ja ehkä kirjoitan muutaman sanan siitä, miten paljon mä tästä nappulasta diggailen.
 
Sain muutaman huolestuneen kysymyksen suuntaani siinä kohtaa, kun olin tunnin verran nyyhkyttänyt läppärin näytön edessä. Olin tippa linssissä kahdesta syystä; Ensimmäisenä juurikin se, miten järkyttävän paljon mä tästä pienestä ihmisestä diggailen. Toisena se kurja totuus, etten mä osaa mitenkään laittaa sitä rakkauden määrää sanoiksi. Lopulta mä jouduin luovuttamaan, koska vaikka kuinka yritän, ei näppäimistössä ole näiden fiilisten välittämiseen kirjaimia. Eikä sillä toisaalta ole väliäkään. Sen, mitä tähän ei ole mahdollista naputella, mä kuiskaan Mion korvaan joka ikinen ilta nukkumaan mennessä. Meillä on täällä tarvittavat kirjaimet ja se riittää. 
 
Tasan yhden vuoden verran aikaa on kulunut siitä hetkestä, kun maailmani pyörähti ylösalaisin. Mikään mahti pallon päällä tuskin olisi voinut silloin valmistaa tulevaan. Enkä usko, että yksikään opus tai neuvo olisi voinut täysin tähän matkaan valmistaa. Mä olen ollut kuluneen vuoden aikana täysin riekaleina. Peloissani, huolissani ja sekaisin. Enkä voi kuvitella mitään parempaa. Olen maailman onnellisin, rakkaudesta riutunut äiti!
 
Ihanaa ensimmäistä syntymäpäivää ja sylin täydeltä onnea, Mio! 
 
 
Lau

2 kommenttia:

  1. Paljon onnea Mio!
    Suloisen näköinen minihenkseleissään ja Reinoissaan tuo poju. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mio kiittää ja kumartaa :) saatiin Reinojen alkuperästä kaupassa jo kyselyitä. :D

      Poista