sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Syyskauden avaus kuppikakuilla

En tiiä muistatteko joitakin kuukausia (ehkä 4) sitten olleet kesäkauden avajaiset. Nyt oli vastaavat kemut, mutta syksylle (joka ei suvaitse edelleenkään saapua). 
Päivän teemana jälleen hyvä ruoka, parempi jälkkäri. :D Ja ihan hauska on aina nähdä näitä ihmisiäkin. Näihin bileisiin saa siis kutsun aina koko lähetystön porukka perheineen. Tällä kertaa ilmottautuneita oli n. 70 henkeä, eli ihan kiitettävän kokonen porukka. Pidemmittä puheitta mä laittelen teille tänne vähän päivän kuvia. :)


Mä olin ihan liekeissä kun sain juhlan kunniaks ihka oikeeta dietticolaa. Mä oon pääsääntösesti laittanu sen iteltäni raskauden ajaks pannaan koska aspartaami ja kohtuuden puuttuminen. :D

Pääruokana oli pulled pork -hodareita. Lisukkeena ihanaa kirkasta colelsawta ja salaattia. Oli myös kanavaihtoehto. Ja hyvää oli, kuten aina henkselimiehen ollessa ruokaohjaksissa. :)

Jälkkärinä maailman parhaita kuppikakkuja. Toiset oli salmiakki-suklaa ja toiset vanilja-vadelma. 
Etenkin toi salmiakkipäälinen oli ihan taivaallisen hyvää! Söin kolme molempia, sit ei mahtunu enempää. Parhaani tein. :D


Tässä harjoteltiin ampumalla kuolemista. :D 




Hieno laukku oli yhdellä lähetystön työntekijällä. Suoraan tampereelta. :) Vai olikohan se turusta?
No kuitenki, joku suomen t-kaupunki.

Mä tein myös ahkeraa kuvaustyötä ja nappasin teille suurlähettilään residenssin edustustiloista muutaman kuvan. Näissä edustustiloissa on paljon ihan mieletöntä kotimaista designia. Nami.




Kun syömiset oli syöty ja suurin osa vieraista lähteny kotiinpäin, me vielä istuskeltiin limua lipittämässä pienemmällä porukalla hetken aikaa. Saatiin pihalle myös pari yllätysvierasta ku läheisen metsikön pikkuperhe käpsytteli pihaan avoimesta portista. 

Iloinen maapurintyttö. Ainakin vielä pari viikkoa ennenkuin on muuton aika. :)


Vierailulla käynyt perhe. Tässä jo omalla puolella aitaa kotiin matkalla. 

Vielä taipuu :D

Mä odottelin kuumeisesti tässä mun eväitä saapuvaks.

Ja vihdoin! :D


Näihin kuviin ja tunnelmiin.
Ps. tänään on tasan 4 viikkoa laskettuun aikaan. O-ou. :D

Lau

2 kommenttia:

  1. 4 viikkoa! :O Time flies.. Onpas herkullisen näköistä taas.. :P


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä. Kohta mini on parikymppinen ja me ollaan vanhainkodissa. Mä en ala. :D

      Poista