sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Maailman ihanin kauppa

CUSP! Se se on. Kaikki ihan parhaat merkit ja niin viihtyisä putiikki. Kattokaa vaikka ite www.cusp.com.

Mä olin pari päivää sitten metsästämässä Georgetownin Sephorasta jotain kestoväriä mun ripsiin, kun ei ton silmävamman takia ripsarin käyttö oo kovin suositeltua, puhumattakaan siitä et mitkään ripsivärit edes tällä määrällä silmärasvaa pysyis paikallaan. No ei löytyny väriä, mutta jäi kauheesti aikaa (en mä tiedä miten varsinaisesti "jää aikaa" jos elämässä ei oo mitään aikataulutettua tällä hetkellä) niin otin ja pyörähdin lemparikaupassa CUSP:issa, jonka ikkunassa oli hirveen houkuttelevat aletekstit. :D


Fiksun näköstä tihrustelua :D Ps. pitkähihasessa tulee edelleen hiki, mut en luovuta. 


Ihana ale-osasto, jossa ihana mekko, josta kohta lisää. 

CUSP myy (myi?) mm. tota mun lempparia Rebekka Minkoffin laukkua, 
joka tässäkin mukana roikkuu. 

Mä tosiaan bongasin söpön mekkosen aleosastolta tiettyä ens kesän tapahtumaa silmällä pitäen.
Meillä on yhet kappaleet hääjuhlia tulossa ja mä oon luonnollisesti jo nyt ihan liekeissä kaikista uusista kengistä ja mekoista, joita sinne tietenkin tarvii saada.

Kuva: Monikachiang.com

Mulla on ollu ostoslistalla himotuslistalla nää Monika Chiangin ihan mielettömän kalliit kauniit oranssit sandaalit ja nyt kun ne on tullu vielä törkeeseen aleenkin, mä oon vakavasti harkinnu niiden hankkimista näitä häitä tekosyynä käyttäen. Mulla kun ei muuten kauheesti toi oranssi kukoista vaatekaapissa, niin mietin että mihin ne sit nätisti yhdistäis. Normisti musta mekko ja oranssit korot olis mun valinta, mutta koska on kyseessä häät, on musta mekko nounou.

Ei ihan kaikista edustavin kuva tästä mekosta, mutta ees värit näkee. 

Sit mä ihan yllättäen bongasin jotain mieletöntä. Mustavalkokuvioinen ihana mekko oranssilla kauluksella! Täydellistä. Ja alessa. Ja väärä koko. :D Pitää tutkia vielä josko näitä löytys jonain vähän sopivampana kokona muualta. Mä tarviin ton. Enkö? Mä kerroin jo itelleni et toi kaulus ja noi kengät on ihan yhteensopivan oransseja, joten turha väittää muuta. :D Näiden kanssa vois sit huoletta laittaa esim. mustan laukun (Joo joo okei, mä oon jo käytännössä puoliks tilannu yhen mustan laukun samalla häätekosyyllä :D)
Toi mekko on malliltaankin semmonen, että jos ei ihan tikissä tuu oltua vielä ens kesänä vauvamahan jäljiltä, antaa toi parit makkarat anteeks. Oisko teillä jotain muita hyviä ideoita juhannushäihin oranssien kenkien kaveriks?

Ainoo huoli mulla on se, että jos mä nyt ostan mekon, kuinka monelle täydelliselle mekolle mä joudun sanomaan "ei" ennen ens kesää.
Mulla tosin on tulossa pyöreitä vuosia täyteen ens kesänä myös, joten kai sitäkin saa uusilla vaatteilla juhlistaa? Sanokaa et saa ni mä tuun iloseks. Unohdetaan hetkeks se, että oon kotimamma vailla tuloja.


Sunnuntait on turhuuksia täynnä. :)

Ens viikkoon,
Lau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti