keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Työmatka kenkäkauppaan

Ajattelin että olis kiva välillä kertoa jostain muustakin, kun missä mä oon taas käyny ostoksilla tai ikkunaostoksilla. :D Fakta on kuitenkin se, että mun vapaa-aika menee oikeessakin elämässä aikalailla näin. Töiden jälkeen yksin tai jonkun kaverin kanssa joko nettikauppoihin tai oikeisiin kauppoihin pyörimään ja kahviloissa tai kaupungilla norkoomaan. Taitaa tää tosin vähän nyt korostua kun on uusia kauppoja ja oikeita tarpeitakin niistä.
Mut normaalistikkin, vaikka mä en mitään ostaiskaan niin mä rentoudun kauniiden asioiden hypistelystä ja kattomisesta, samoin kun tyylikkäiden ihanien ihmisten ihmettelystä. Niistä täällä tosin ei oo toistaseks ollu kovin kovaa tarjontaa. :) Mennään siis näillä kunnes jotain muuta raportoitavaa.


Eilinen aamu alko aika hätäsesti, mä söin perinteisesti siinä ysin pintaan aamupalaa ku Pete oli lähteny töihin. (ps. mä oon heränny täällä joka aamu viim. klo 8.30! Talk about jet lag! :D)
Olin just avannu facebookin ja muut oleelliset sivut ku Pete tuli sisään aamukahvinsa kanssa ja totesi olevansa autolla lähdössä jonnekkin ruokakauppaan Arlingtoniin. Ihmettelin hetken, että mitä se mulle sitä tuli kertomaan, mutta seuraava lause selitti: "Siinä on vieressä ainakin Macy's, ajattelin jos haluut lähteä käymään siellä sillä aikaa?" No mähän heitin aurinkopuuterin laukkuun, kengät jalkaan ja olin valmis.

Ajeltiin sitten n. 15 min matka mm Pentagon Cityn läpi Arlingtoniin ja Pete lähti ruokaostoksille ja mä lähdin tutkiskelemaan lähiympäristöä. Macy'siä lähestyessäni bongasin kuitenkin matkanvarrelta tämän:




Kauppaa melko monessa kerroksessa.


Fashion Centre. No arvaatte varmaan etten ihan Macy'sille asti heti ehtinyt. :D
Kävin ensin pyörähtämässä ALDOssa ja siellä oli niin syötävän söpö tumma mies puhumassa mua ympäri, et vahingossa ostin kahdet kengät. Molemmat oli kyllä mun mielestä loppujen lopuks ihan perusteltuja ostoksia, koska a) ne kaikki sandaalit on siellä pahvilaatikoissa matkalla vielä ja b) nudet/ beiget kengät on ollu pitkän aikaa ostoslistalla, muttei sopivia oo tullu vastaan. No nyt tuli. :) Mä jopa luulen, että noi käy täydellisesti mun suomesta tänne matkaavaan vaaleeseen laukkuun, jipii :D



Aamu-minä ja mun ostokset 


Pete ja sen ostokset


Joku tarkkasilmänen ehkä saatto huomata ostoskassikuvassa jotain, mikä viittaa mulle todella epätavalliseen ostoskäyttäytymiseen. Mä kävin nimittäin ihan sisällä asti Guessin liikkeessä. :O
Meinasin ensin, etten kerro sitä kellekkään, mutta nyt mä kuitenkin paljastan tän kauheuden ihan siitä syystä, että sieltä tuli tehtyä ostoskin. Laukkuosaston kiersin kaukaa, mutta mekkorekillä mä vähän sulin.


Kuva ei oo kovin viehkeä, mutta kai siitä mekko näkyy. :) Niin ja ne melkein uudet Maddenin korot!
Värit on tossa valossa vähän pielessä, mekko on oikeesti lilansininen, eikä noin sinisensininen.



Syy aiemmin esitetylle (hyvinkin keksitylle) perustelulle a)



Sanon vaan, että <3



Huomenna pitäskin sitten tulla kämpästä tieto. Mä niiiiiiiin toivon, että saadaan se, koska matkalaukusta toisten nurkissa eläminen alkaa kyllästyttää aika kovasti.
Sitäpaitsi meijän poolhousen ilmastointi on rikki. On ku saunassa eläis. :D

Palataan,
Lau





2 kommenttia:

  1. Oisaatana, noi nudet kengät <3 Mäki haluun!!! Nyt käyt heti ostamassa mulle tommoset kanssa ja postitat Lohjalle!! HETI!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nudet kengät on ollu kyllä jo nyt kaiken rahan arvoset ja saanu n. sadat kehut jo kahdella käyttökerrallaan. NE ON IHANAT!! :D
      Mut mulla on surullinen uutinen. Kävin ALDO meinaan eilen ja ne oli loppuunmyyty. :O

      Poista