sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Norsuturistit



Täksi päiväksi oli luvattu viileetä ilmaa (ja sitä se todella oli, hyi) ja me aateltiin käyttää tilaisuus hyväks ja käydä National Zoossa, joka on ihan naapurissa. Jos sitä kerranki näkis elukat liikkeellä, eikä pakoilemassa vaan kuumuutta luolissaan.






Hyvin kävi ja nähtiin vaikka mitä elukoita. Täällä oli kaikkia hienoja ja hurjia mitä ei paljon oo korkeasaaressa näkyny. Niinku norsuja?! Mä en oo koskaan ennen nähny ihka oikeeta norsua livenä. Oli isoja! Otettiin aika paljon kuvia niistä elukoista, mutta koska te ette ehkä jaksa kattoa ihan kaikkia erilaisia apinoita, mitä me nähtiin, ni mä laitan nyt jakoon tänne vaan koleimmat ja jännimmät.


perusgepardi, alotetaan helpoilla.


Hauska pandakarhu ihmetteli laatikkoa. 


Tässä se on!! Norsu! Iso norsu! Kattokaa ny! Tää kuva on otettu kaukaa..


Sit me mentiin näiden eksoottisten elukoiden jälkeen mun suurien pelkojen luolaan. Matelijaluolaan. :O
Mä ihan hirveesti yritin skarpata siellä, mut oli pakko pitää Peteä kädestä kiinni ku jännitti. Ja ne kaikki liskot tuijotti mua. :O Mä laitan kuvat nyt vaan niistä jotka oli nätisti.


Tää oli mun lemppari, ei ees vihanen tai mitään. :)
Kuulin tän puhuvan Johnny Deppin äänellä, niinku siinä Rango leffassa, ootteko nähny?


Jumankauta tää oli iso anakonda käärmes.
Uskalsin kurkata nopeesti ku Pete sano ettei se kato meitä kohti.


Tää oli mun kakkoslemppari, ihan vaan koska se voi tossa seinässä seistä ylösalasin, jos haluu.
Ja kukapa ei haluis jos vois. 


Ropotiilin suu. :O


Pahiksen olonen lisko. En kattonu tätä, ku pelottaa jo vähän tää kuvakin. 


Haha, tää oli kanssa kova. Hirveen kokonen konna, mut ihan siisti tyyppi.
Tää ei saalista ollenkaan. Tää menee meren pohjaan ja avaa suun, tälleen ku kuvassa, ja odottaa et ruoka ui suuhun. My kinda turtle! :D


Liskoista hengissä selvittyäni olin ansainnut kirpeää jauhetta tuubin täydeltä.
Karmee kuva, mutta hyvä jauhe. :D


Tuli jotenkin hassu olo kun käytiin apinatalossa kattelemassa gorilloja ja orankeja.
Ne oli siellä ikkunoiden takana ja puuhasteli ihan ku mitkäki työmiehet. Niille annettiin esim. lautoja joiden sisällä oli koloissa rusinoita ja ne joutu ite rakentamaan työkalut saadakseen ne rusinat ulos niistä laudoista.

Ja sit ne oli häkissä ihmeteltävänä ja mä kävelin vapaana kattomassa niitä. Mietin hetken et kumpien pitäs pitää kumpia häkeissä sormella osoteltavana. En mä ehkä osais mitään kovin häppösiä rusinankaivelutyökaluja rakentaa. Hakkaisin sitä lautaa vähän aikaa kiveen tai seinään ja menettäisin hermoni ja lähtisin nukkumaan.






Siellä ne istu ja katteli niiden kattelijoita. Hullua.


Henkselimies matkalla jännäämään vikat hurjat elukat, kisut.

Tänään henkselimies oli taas nähtävyys. Musta mies jo sisäänkäynnillä hihkas: "Wow! You should be on the cover of Armani Exchange!" :D
Peten tatuointia on myös taas kovasti ihasteltu. Tosin tulin vähän surulliseks kun hoksasin, että tummaihoset on niin innoissaan siitä värikuvasta siks, ettei niiden ihoon saa vastaavalla lailla värejä näkymään. :( Epistä.  


Henkselimiehellä olis tänään ollut myös pikkusen hiomista kamerataidoissa. Käytiin tosiaan kattomassa leijonia, jotka innostu karjumaan toisilleen kilpaa just kun oltiin kohdalla. Oli aika hienon kuulosta. Otettiin video!
Paitsi että jostain syystä nyt jälkeenpäin kun kattelin, meillä on video leijonista seisomassa ja kuvia niistä karjunnoista. Ei ihan välity ääni toivotulla tavalla niistä. :D Mutta uskokaa ku sanon, että isotukkasempi leijona oli ihan salettiin sukua leijonakuninkaan iskäleijonalle!  



Naiskissa


Mieskissat. Takana kovin karjuja.  

Tähän tää tarina sit päättyy.


Sit tän jälkeen käveltiin tuhat mailia väärään suuntaan ja käytiin taas yhdessä kotiroinakaupassa hakemassa päiväpeittoa, pyyhkeitä, mikroa, leivänpaahdinta ja sen sellasta. Ehkä tää luukku saadaan jossain vaiheessa semmoseen kuntoon, että niitä virallisia kuviakin saa jakoon. :)

Mä myös löysin oikotien tänne kirjastoon, eli pääsen jatkossa nopeemmin nettiin. :D Tää talo on sen kokonen, että virallisia teitä tänne kävelee varmaan jonkun vartin kotiovelta.

Mä luulen, että tuun huomenna tekemään teille ruokapostauksen. Mä oon kuullu et jokaisessa hienossa blogissa on semmosia ja mulla kun on kuitenkin paljon painavaa(?!) sanottavaa ruoanlaitosta niin koen asiakseni jakaa sen. Etenki nyt kun oon ihan ite tehny ruokaa täällä jo usean kerran. :D



Siitä lisää huomenna, nyt mä lähden iltapalalle. :)
Lau



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti