torstai 31. lokakuuta 2013

"Second hand shopping"

Kuten aiemmin totesin, täällä ei oo kirpparikulttuuria oikeestaan ollenkaan. Joitakin second hand- shoppeja on, mutta ne toimii kaikki uff periaatteella, tai sit vaihtoehtosesti ostaa sulta parhaat päältä ja myy kalliilla. Mä oon ottanu nyt asiakseni tutustua näihin vaihtoehtoisiin tapoihin osittain siks et tosiaan kiinnostas päästä muutamasta vaatteesta ja kenkäparista eroon ja sit toisekseenkin mä oon myös ihan innokas second hand shoppailija.


Viikonloppuna käytiin pyörähtämässä netin mukaan mielettömän hyvässä Thrift Shopissa Alexandrian vanhassa kaupungissa. Pettymys oli suuri.
Nettisivut kerto, että kyseisessä putiikissa myydään trendikkäitä kausituotteita joka kuukausi vaihtuvin valikoimin. Hmm.. Saanen olla erimieltä ainakin trendikkyydestä. :D
Tai siis emmä tiedä, voi se olla et ne täällä on yheksänkympin villityksen kourissa kärvistelevien mammojen mielestä ehkä trendikkäitä. Mun mummi ei laittas näitä päällensä ees vahingossa. Toisaalta mummi onki vasta virallisesti rapiat 80v ja epävirallisesti lähempänä ehkä kolmekymppistä. :)
Terkkuja mummille, joka siellä ehkä jonkun arki-iltansa ratoksi surffailee galaxy tabillaan tänne lueskelemaan. :)





Me törmättiin matkalla myös jos jokuseen pikkuseen trick or treattaajaan.  Mä luulin et se karkinkeräysviikonloppu olis vasta ens viikonloppuna, mut mä en tiiäkkään Halloweenista mitään. Se on kai sit ens viikonloppu ku aikuiset juhlii? Me ainakin ollaan ens viikonloppuna menossa joihinkin Halloween- bibiksiin. Huu. :)


Huikee mini-jellona :)





ps. mulla on uudet poninkarvakengät! :D 

Ens jaksossa enempi Halloweenia.

Halit,
Lau

2 kommenttia:

  1. Mummi kiittää kauniista sanoista! Varsinkin kun tänä syksynä on kärsitty ikäkriisistä!

    T. Mummi

    VastaaPoista