lauantai 26. lokakuuta 2013

Perinteitä

Meillä on perinne. SunnuntaiTarget.
Käydään melkein joka sunnuntai Target- kaupassa ihan vaan turhuusostoksilla. Mä oon siitä paikasta joskus aiemminkin turissu. Siellä on ihan kaikkea maan ja taivaan välillä. Paras suomalainen vastine ehkä olis joku Säästöpörssi. Tosin Target on laadukkaampi ja sieltä tarttuu aina jotain mukaan. Vähintäänkin niitä pirullisen halpoja Essien kynsilakkoja. Nam. 
Viime reissulla tosin niiden ihanuuksien sijaan ostettiin vaippoja. But you got the point. :D

Nyt Miokin on päässy ensimmäiselle Target- reissulleen. Ja ensimmäistä kertaa mentiin kävellen. Nätti keli ja kaikkea kun oli, otettiin matkan varrelta muutamia kuviakin ja niitä siis tässä. 







Vahtikoira Romo päivystää ikkunassa aina. :) 

kotikulmat

Targetissa käyminen oli hiukan haasteellista, koska mä en uskalla jättää vaunuja sekunniksikaan silmistäni. Tai oikeestaan käsistäni, koska en mä edes jätä niitä näköetäisyydelle niin, ettei ne olis mulla hallussa. Tää hulluus on peruja sairaalasta. Siellä nimittäin laitettiin Miolle heti sen synnyttyä jalkaan varashälytin, jonka kerrottin pärähtävän päälle heti jos joku yrittäis viedä Mioa sieltä synnytysosastolta ulos. Samassa kun tää tehtiin, mulle pidettiin vartin luento siitä, mistä mä erotan henkilön, joka on oikeesti sairaalassa töissä ja henkilön, joka on siellä lapsivarkaissa. Vähän jäi sellanen olo, että joskus on täytyny jokunen varkaus sattua, että tämmösiä turvajärjestelyitä on keksitty. Tän seurauksena mä vahdin Mioa haukan katseella kaikkialla. Pitäs joku varashälytin saada siihen ihan kotioloissakin. Vaikkakin ehkä se varas palauttas Mion viimestään saadessaan ekat pissat päälleen. Tänään muuten päästiin ihan uusiin ulottuvuuksiin tässä vaipan reunasta lorottelussa, nyt sieltä nimittäin tuli sinappikakka mun syliin kun Mio oli syömässä. Arvostin. :D

Loppukevennyksenä Mion jättihaukotus. Minityyppi on syöny ittensä ensimmäisistä vaatteista ulos ja saanut ylennyksen semiminityypiks. Tää haalari piti arkistoida, koska pituus ei enää riitä. Mamman ihanan reipas semimini tissiposki. :D



Tämmöstä tänään.

Halit,
Lau

2 kommenttia:

  1. Mua aina niin naurattaa nää sun tekstit, hyvin osaat kirjoittaa! :)
    Ihana Mio, poika on niin suloinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mustakin on niin hirrrrveen sulonen. vaikka ite sanonkin. ;)

      Poista