sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Sunnuntai

Täällä on haastavat kelit. Päivällä on reilu 20 suomiastetta lämmin kun aurinko paistaa, mutta kun aurinko alkaa laskemaan, tulee KYLMÄ! Tai no, lämpö laskee jonnekki 17 asteeseen. Eli kylmäks.

Me käytiin parin tunnin lenkillä ruokakaupassa Mion ja Isin kanssa. Mennessä hikoiltiin ja tullessa vedettiin hihoja sormien yli, ettei tulis kuolio sormiin.
Mä luulen, että me ollaan suomessa sit tän jälkeen niitä turisteja, jotka kulkee kesällä toppatakeissa muiden hengaillessa hellemekoissa. Ei se mitään, mulla on paljon nättejä takkeja. :D




Mulla ei oo tänään mitään oikeeta asiaa. Arvaa ehkä jo siitä, et juttelin just tossa puolikkaan postauksen verran säästä. 

Me ollaan edelleen aika mökkiydytty kotiin juomaan imetysteetä ja pissaamaan pitkin seiniä. Tälläkin kuvatulla kävelyreissulla käytiin ravintolan vessassa vaihtamassa vaatteet kuiviin kun Mio oli vaunuissa makoillessa onnistunu ampumaan pissaa kaikkialle paitsi vaippaan. Onneks olin osannu varautua vaihtovaatteilla. Oon aatellu ehkä alkaa jesarilla tiivistämään vaippojen kaikki aukot.

Ollaan me sit sen lisäks käyty leikkauttamassa se kielijänne ja harjoteltu kivuttomampaa ruokailua sen jälkeen. Success.

Äitin ja isin juomat. Arvatkaa kumpi on kumman. :D 
ps. imetystee on melkeen yhtä pahaa ku olut. yäk.

Suurlähetystössä on muutaman viikonlopun ajan Boutique - where art meets fashion! -näyttely, jota käytiin eilen kattomassa. Siellä on mm. Minna Parikka käyny puuhastelemassa näyttelyä kasaan, joten mä olin ihan myyty. :)
Mä laitan siltä reissulta jotain kuvia pian.

Nyt karkkipäivän viettoon. Jei!

Halit,
Lau

2 kommenttia:

  1. AhhahahahahHAA! Siis minkälaisia ne jenkkivaipat oikein on, jos ei noin pienen miehen pissat pysy vaipoissa?! En mä ikinä oo kuullu noin paljon äksidenttiä tapahtuneen kenellekään.. Ja sun tarinankerronta on vain :'D Nauran taas ääneen ja nyt oon töissä :D Khihhihihihihih!
    Älkääkä pliiiiis tottuko sinne lämpimään, kun tuutte sit HETI takas tänne pakkaseen, kun 2 vuotta on tullut täyteen, nih!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä en tajua näitä vaippabisneksiä. Näissä on selkee vika. :D

      Yritän olla tottumatta ;) Pete jo suunnittelee täällä jotain jatkoaikoja, mut kyllä mä luulen et me tullaan ainakin suomessa hetki asustelemaan välissä. Saas nähä :D

      Poista