maanantai 21. lokakuuta 2013

Boutique

Kuten aiemmin turisinkin, me käytiin Boutique - Where Art Meets Fashion -näyttelyssä. Se on täällä suurlähetystössä näytillä viikonloput marraskuun alkuun asti. Sama setti on ollu myös helsingissä ainakin, en oo varma olisko ollu muuallakin. 

Lähetystö. Mun mielestä tää on vähän ruma, mutta olen yksin ilmesesti mielipiteeni kanssa. 


Sisäistä kauneutta pullotettuna hajuvedeksi. :)

Helsingin näyttelylle oon vähän kade, koska siellä on mm. ollu näitä Minna Parikan mielettömiä sarjiskanikenkiä myynnissä. Nää olis ollu ihan loistavat kaverit mun ihanille mustille kanikengille. 


Kanikenkiä siellä, kanikenkiä täällä. 


Tarinoita vaatteiden valmistuksesta pikkuvideoina. 

Täällä oli jonkun verran videoteoksia, joita oli vähän mahdoton saada kuviin. Näyttely oli aika pieni, mutta ihan käymisen arvonen ja kanikengät tietty kruunas kaiken. :D

Kanikengistä tuli mieleeni kauhea epäkohta tässä maassa. Täällä ei oo kirppareita tai vastaavia ollenkaan. Mä yritin vähän tehdä tilaa pursuilevaan vaatekaappiin ja kenkähyllyihin, mutten tajua et mihin mä voisin ne ylimääräset tavarat viedä. Ebayssa menee ihan hyvin kaupaks, mutta se on ihan hullun hommaa alkaa kaikkea tota krääsää sinne yksitellen naputtelemaan. Joitain kenkiä ja laukkuja mä siellä oon myyny jo ja meinannu menettää järkeni sen postittamisen kanssa.
Pitää varmaan suomeen tullessa ladata matkalaukut täyteen kirpparikamaa ja sit takas tullessa täyttää ne uusilla suomiostoksilla. Tai sit pitäs laittaa joku yard sale pystyyn, mut ei taida ihan niin paljon tavaraa olla, että yksin jaksais. Kauhee tilanne. Protestoin kirpparien puuttumista. Missä saa allekirjoittaa adressin?

Ei mulla muusta valitettavaa tänään. Saa tulla mun vaatekaapiin ostoksille kaikki halukkaat. :D

Halit,
Lau


8 kommenttia:

  1. Järkyttävän ruma rakennus tuo lähetystö!
    Laita blogikirppari pystyyn?

    (En tiiä tulikohan tää nyt kahdesti, mun blogger on ollut hieman outo tänään...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano :D Täällä kaikki kehuu lähetystön kauneutta. Hullut.

      Bloikirppari voi olla vähän hankala, kun 99% blogin lukijoista asuu jossain, minne minkään postittaminen maksaa miljoonia. Muuten vois olla ihan käyttökelponen idea kyllä. :) Täytyy pohtia jos tän sais jotenkin jalostettua ja vaikka vietyä mennessään suomeen sit noita tavaroita :D

      Poista
  2. Laura, sun täytyy opettaa jenkit, lähinnä nuoret second hand meininkiin, eikun puoti pystyyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä ratkasu. Mä perustan tän kaupungin ekan kirpparin! :D

      Poista
  3. En kylla ymmarra mita hienoa tossa talossa muka on! Kauhea boxi mun mielesta :D Nain ton nayttelyn koulun kanssa ja oli musta tosi makee, ja mieleen painuva. Ainaki noi makeet kengat ja jotkut videotki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei siinä mitään hienoa ookkaan. Makuasioita tietty. :P
      Ja kengät on ihania! :)

      Poista
  4. Hei honey murut<3
    Te olette niin suloisia vaunun kanssa. Noi pupu kengät on kyllä todella hienot!
    Mulla on niin ikävä sua. Mä en kestäääääää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 <3 <3 <3 Mullakin on ihan kamala ikävä! enää muutama kuukaus niin nähdään!! :)

      Poista