sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Halloween

Mä oon n. viikon miettiny kirjottavani aiheesta jotain, mutta viime sunnuntaina mun äiskä saapu vierailulle, joten on ollu kaikenlaista puuhastelua ja ihmettelyä sen sijaan. Nyt kuitenkin kevyt kurkistus meijän Halloweeniin.

Aloteltiin hyvissä ajoin valmistautuminen kurpitsahommilla. Ostettiin kaiverrusvälineet ja kurpitsat ja tehtiin kurpitsataidetta. Se oli muuten ihan hyvä ajatus, mutta ennakoitiin sen verran, että Halloweenina meijän kurpitsat oli kuivunu ruttusiks ja homehtunu. :D
Ihan hyvät kurpitsat ne silti ekakertalaisten kurpitsoiks oli mun mielestä. Mä epäilen, että ammattilaisilla on jotain säilöntäkikkoja, koska näin monen talon pihalla pitkään säilyneitä kurpitsoja. Ens vuoteen mennessä mä aion selvittää ammattilaisvinkit.

Mio toimi neuvonantajana ja pyrki ulos kantoliinasta minkä kerkes

Mieletön kaiverrusprosessi

Lepotauko ahkerille kaivertelijoille


Mun lemppari on ehdottomasti tikrukurpitsa :)


Viime lauantaina me käytiin mun elämän ekoissa virallisissa Halloween juhlissa. Mä en oo suomessakaan koskaan käyny missään juhlimassa Halloweenia. Valitettavasti viime juhlista kuvasaldoa on melko vähän, koska juhlapaikalla oli niin halloweenisti pimeetä, ettei siellä saanu mitään järkeviä kuvia mukana olleella varustuksella. mm. Mion mielettömän hienosta luurankopuvusta ei oo kuvia ollenkaan. :(
Muilla meijän perheessä ei myöskään ollu kovin mielikuvituksellista teemapukeutumista, koska ei yksinkertasesti ollu aikaa juosta missään tarvikekaupoissa.

Onneks kaappiin oli just edellisellä viikolla ilmestyny ees tipipaita

Isi, kantoreppupiiloutunu Mio ja elämäänsä kyllästyny luuranko

Tässä ei näy, mutta pöydässä oli jumalattomasti Brie- juustokiekkoja, joista söin n. kaikki




Kuvasta bongattavissa Mion luurankohattukin :D


Joo, kuvat on tosiaan vähän kuraa, mutta näillä mennään.

Tällä viikolla onkin sitten Mion ja Mion mummin kanssa käpsytelty ympäri kaupunkia ihmettelemässä. Mä oon ihan seittemännessä taivaassa, kun mummi herää joka aamu ennen kuutta Mion kanssa jutustelemaan ja päästään äitin ja isin rauhassa nukkumaan. Mä oon nukkunu varastoon tän viikon aikana parhaani mukaan. Katotaan miten pitkälle varasto kantaa. :)

Halit,
Lau


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti