torstai 19. syyskuuta 2013

Syyskuu onkin sienikuu

Se on kuulkaa onnenpäivä koittanu möhömahalle. Ulkona on alle 30 astetta kuumimmillaankin lämmintä ja aamut ja illat on jo ihan luvallisesti pitkien lahkeiden tai hihojen aikaa. Joskus voi jo yhdistää molemmat! Jee!

Edellä mainitun "syksyn" tulon lisäks täällä ei sit oikeestaan ookkaan tapahtunu mitään kovin jännittävää. Mä oon jotenki vähän loppu. Olisin ihan valmis ottamaan kroppani haltuun ja lähtemään pienelle juoksulenkille pitkästä aikaa. :D Valitin henkselimiehelle eilen lenkillä, miten ahdistavaa on kun mieli ei oo yhtään niin paksuna, kun ruumis. Mulla on monesti lenkillä käyny niin, että tekis mieli innosta soikeena pinkasta muutama spurtti kadulla edes takas, mutta kroppa ei jotenkin pidä sitä hyvänä ajatuksena. Se on ahdistavaa. Mä en osaa oikeen innostua muuten kuin fyysisesti riehantumalla, joten viimeset kuukaudet on ollu melko ankeita. :D

No onneks oloa helpottaa syysvaatteet. Vedin pari päivää sit ihan fiiliksen vuoks kaikki olemassa olevat farkut jalkaan ihan vaan todetakseni, että kyllä ne jalkaan menee, vaikkei lähellekkään kiinni. Nyt mä oon oikeesti vasta tajunnu, et ei se tosiaan oo vaan maha mikä tähän on kasvanu, vaan on kyllä tota lantion ympärysmittaa kasvatettu aika lailla myös. Ihan hullua. Miten mun luut tietää sit enää mennä paikalleen tän jälkeen. Iik!

Mä myös kokeilin mun alennusmyyntipäissäni kesän aikana tilaamia ainoita äitiysfarkkuja. Kävi ilmi, että en oo mammastandardiin ilmeisesti sopiva, koska ne on pienintä tarjottua kokoa, ja edelleen liian isot. :D Tuuletin vähän. :D 



Mä oon tietty heti syksyn merkkien ilmestyessä alkanu hikoilemaan syysvaatteissa ja hatuissa pitkin päivää. Aamusin kun on oikeesti vähän viilee, on kipastava pihalle juomaan teetä ja tunnustelemaan kaikkea sitä viileyttä. Henkselimies onneks pitää mun kanssa teetaukoja aina välillä niin ei tuu ihan hullu olo yksin pihalla pyöriessä. 

Meijän pihaoravat on ilosia syksystä selkeesti. 
Ne heittelee puusta jotain pähkinöitä kohti aina kun menee ovesta ulos. 

Nyt pitää lähteä hakemaan autoa huollosta. 
Tajuutteko, että ne oli sillon oston yhteydessä korjannu meijän autosta yhden kolhun sovitusti ja maalannu sitä valkosta autoa sit, helkkari vieköön, keltasella paikkamaalilla. :D Rotat. No nyt se on ollu takasin valkoseks maalattavana ja toivottavasti myös on valkonen.

Palaillaan loppuviikosta.
Halit, Lau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti