keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Kohutut möhökuvat

Mä lupasin tarjoilla parhaani mukaan mahakuvia. Mitään nakumahakuvia, toiveista huolimatta, täällä ei kuitenkaan tulla näkemään. :D Mutta koska multa on kiristetty näitä kuvia aiemminkin, mulla on puhelimessa ihan mielettömän laadukkaat peilikuvat, joista toinen on otettu aikalailla n. 3kk sitten ja toinen tänään. :D

5.6.2013

11.9.2013

Myös muutama tuore oikella kameralla otettu kuva vähän pinkeemmässä mekkosessa löytyy:



Siinä se nyt on sit. Mä muistan joskus valittaneeni mm. häämekkosovituksessa, että olis kiva kun olis oikee vyötärö. Tän jälkeen sovitaan et oon tyytyväinen, jos saan edes sen silloisen suunnilleen takasin. :D

Meillä on ollu lähiviikkoina täällä mieletön käsityöpaja. Mä oon ommellu minille kaikenlaista vilttiä ja lakanaa ja henkselimies on mun uudella ompelukoneella mm. vähän brodeerannu kirahvinkuvia siihen vilttiin. Mulla ei olis ikinä hermo kestäny semmosta piipertämistä, mut hieno siitä tulee (näytän kuvia sit ku se on valmis, nyt on vielä brodeerattujen kuvien kiinnitys menossa).
Lisäks mä parhaillaan neulon semmosta villavilttiä rattaisiin. Hirvee duuni. :D

Kuitenkin suurin saavutus on itse tehty activity gym (ei hajuakaan mitä se on suomeks). Rakennettiin semmonen ite rautakaupasta hankituilla joillain vesiputkitustarvikkeilla, ommeltiin päälle kangasta ja kiinnitettiin leluja.
Täällä kaikki valmiit vastaavat on niin överisti värikkäitä ja kimaltelevia, että mä luulen, ettei meijän yksinkertanen suomalaiseen designiin tottunu lapsi selviäis niistä. ;)

Projekteja.

Activity gym, vielä vähän vaiheessa. 
Tähän tulee alle se brodeerauksin koristeltu vilttijuttu 
ja varmaan jotain jänniä leluja tms. kamaa vielä roikkumaan. 


Semmosta tällä kertaa. Aika junioripainotteinen postaus, mä huomaan.
Ens kerralla kerron jotain muutakin jännää. Ehkä. :)

Ainiin ja me saatiin suomesta ihan mieletön paketti, jossa oli mm. henkselimiehen vanha supersöpö punanen nallepaita ja henkselimiehen pikkusena makailema viltti. :) Pitääkin näyttää niitä vähäsen kun kerkiin kuvaamaan.
Täällä liikkuu myös huhuja, että kyseisessä paketissa olis ollu hurjasti jotain suomiherkkujakin, mutta jostain käsittämättömästä syystä niitä ei oo mulle esitelty vielä ollenkaan (?!) :D
Henkselimies on ilmeisesti piilottanu ne jonnekkin työpaikalleen, etten mä söis kaikkia. Mä oon pari päivää tässä yrittäny keksiä syytä käydä sen keittiössä yksin vähän nuuskimassa, mutta vielä toistaseks ei oo tarpeeks pätevää syytä löytyny. Jos on ideoita, saa jakaa! :)


Halit,
Lau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti