torstai 2. toukokuuta 2013

Shop 'til everyone else drops


Mulla on erikoistaito. Shoppailun taito. Mun mielestä sen voi laskea erikoistaidoks? (Se on mun ainoo ni pakko saada laskee.)

Käytännössä tää taito pitää sisällään mm. sen etten mä ikinä kyllästy ostelemiseen ja kaupoissa pyörimiseen. Ja tää koskee yhtälailla muille ostelemista. Toki sit jos pyöritään jossain keittiö-osastolla neljättä tuntia (tapahtuu pelottavan usein tässä taloudessa) ni kyllä mä kyllästyn. Mä siis rajaan tätä sen verran et mä en koskaan kyllästy, jos shoppaillaan jotain kaunista. :D
Se on myös ihan sama mitkä korot tai sipsuttimet mulla on jalassa, jos ollaan vaatekaupassa, mä jaksan kyllä kävellä. :D
Ja sama juttu sit nettikaupoissa. Mä voisin helposti surffata niissä aamusta iltaan. Joinain sadepäivinä niin teenki.

Tää toki ajoittain aiheuttaa lompakon yllättävää kapenemista, mutta mä oon laskenu sen niin, että niin kauan kun tuun toimeen, eikä kukaan muu kärsi mun tilin tyhjenemisestä, on tää ihan ok. :) Kyllä sitä duuniakin on ajoittain aika isolla kädellä painettu, jotta tilillä olis vähän ees shoppailurahaa.

Mä myös kasaan jonnekki muistikirjaan aina semmosta pientä shoppailulistaa. Mulla on satunnaisesti jotain juttuja, mitä haluan ehdottomasti ja joko hinnasta tai saatavuudesta johtuen niiden hankinta saattaa kestää vähän pidemmän aikaa. Harvemmin listalla on mitään järkyttävän kalliita juttuja, mutta usein käy niin, että kun jonkun tietyn jutun haluan, en tyydy mihinkään sinnepäin. Mm. täydellistä nahkatakkia etin muistaakseni 3v, kunnes viime syksynä tärppäs. Nahkatakki sai sen aikaa koristaa tätä shoppailulistaa.

No asiaan. Nyt on listalla sitten jonkun aikaa pyöriny kello. Ja kellolle asiaankuuluvasti myös tarkat kriteerit: hopean värinen, suht. yksinkertainen ja ISO. Viimenen kriteeri on tehny tästä haasteellista, joten mä tuuletin aika isosti pari päivää sitten kun sain pyyhkästä kellon listalta!! JEE! :D Kiitos hra. Kors ylisuuresta kellotaulusta. Love it!


IHANA!
  
On täältä ehkä muutamia muitakin löytöjä tehty. :)
 

 





Keltaset korot on ollu ostoslistalla viime kesästä. Nyt oli Asos sitten ystävällisesti laittanut nää Sam Edelmanit aleen ja mä keräsin ne sieltä parempaan talteen. Olen iloinen. :)

  
Kesäreppu, kesäkorot ja kesämekko löytyny.
Silti on vähän ikävä suomesta matkaavia kenkiä ja vaatteita. Etenkin kenkiä!
 


Myös kuvissa näkyvä kesäreppu on ollu ostoslistalla pitkään, kuin myös pari postausta sitten päällä olleet haalarit. Listalla käy hurja kuhina kun ihanuuksien yli vedellään viivoja päivästä toiseen.

Toki myös ei-listalla olleita ostoksia on tullu tehtyä. :D
Mutta hyviä nekin on ollu, mä vakuutan.

Parhaillaan tolla ikuisuuslisstalla seisoo vielä mm. Alexander Wangin Diego-laukku ja valkoset korot, jotka ei näyttäis halvoilta. Myös nudet peruskorot pitäs hankkia kun jostain löytyis riittävän ihanat. :) Niitä siis seuraavaksi metsästämään.
Alexander Wangia täältä kyllä sais, pitäs vaan kokea olevansa riittävän rahoissaan, että sen uskaltais ostella pois.. :D Valkosia korkoja taas on taidettu nyt odotella 2,5 vuotta, koska mikään ei kelpaa. Hiljaa hyvä tulee, ne sanoo. Ja onneks kärsivällisyys on mun toinen erikoistaito. :D

Hihii, mä lähden käväsemään Georgetownissa "sisustusostoksilla" ;)

Palataan,
Lau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti