maanantai 13. toukokuuta 2013

Projekti lenkkarit


Otsikko saa tän kuulostamaan joltain mielettömän hankalalta, jota on mietitty ja suunniteltu viikkokausia. Oikeesti äitienpäivän kunniaksi tänään käytiin ihan vaan perus lenkkariostoksilla. Tätä ei oltu erityisesti mitenkään, projektille tyypillisesti, kuukausia etukäteen suunniteltu kuitenkaan. Ehkä päiviä. Äitienpäivä liittyy tähän siksi, että oletan äiskän olevan ylpeä, että kyseessä lenkkikengät, eikä korkkarit. :D

Suunnattiin jälleen supernättiiin luottoshoppailukaupunginosaan, Georgetowniin.


Mä haluisin kanssa pinkin kotioven. :O

Karkkipäivän kunniaksi haettiin superit gelatojädet.
Mulla oli makuina suolakaramelli ja ananas. Parasta! :)

Suuntana oli Nike Store, koska mä olin iskenyt silmäni Nike Free lenkkareihin. Tarkotus kun oli hankkia kengät, jotka olis kevyet ja huomaamattomat jalassa. Mä en tykkää kävellä tai hölkkäillä sellasilla kengillä, jotka tuntuu joltain, koska mun mielestä ne vetää mun jalkoja alas ja on raskaat. (Nyt ku kirjotin tän tähän ni aloin miettimään et onkohan tää kuitenki vähän psyykkinen juttu? :D)

Matkalla hoidettiin muutamia pakollisia asioita, kuten pankkikorttien aktivoimisia. Täällä kun saat kotiin minkä tahansa kortin, pitää se erikseen aktivoida. Pankkikorttien kanssa tää oli niinkin yksinkertanen juttu että piti kertaalleen käyttää automaattia sen kanssa. Luottokortti tuli yli viikko ennen pankkikortteja, mutta sitä ei oo vieläkään saatu aktivoitua, koska kuulemma sinne pitää skannata viisumien ja henkkareiden lisäks joku lasku, jossa näkyy meijän kotiosote. Varmaan ne haluaa jotain kasvo ja kokovartalokuvia, sekä kengän koot kanssa. Jälkimmäiset olis tosin huomattavast helpompi toteuttaa. Laskuja kun ei tulla saamaan mistään ennenku on joku credit history. Credit historyn kerääminen taas ei onnistu ilman sitä luottokorttia. :D Iisiä.



Henkselimies kun on kovin pitkänhuiskea,
niin joutui ihan kumartumaan automaatille. :D

Ainiin, äitienpäivän kunniaks saatiin ensimmäiset puheyhteydet suomeen! Oli huikeeta. Siellä on ilmeisesti ainakin mun kotijoukoilla ollu hieman haasteita skypen käynnistelemisessä, mutta tänään pienen avun kanssa saatiiin ihan oikeeta kuvaakin liikkumaan puheen lisäksi. Ihan hassua, kun ei oo yli kuukauteen nähny tuttuja naamoja muita kun tän yhden, joka asuu saman katon alla. :) Nyt oli äitiä, mummia, siskoa, veljeä ja tätiäkin vielä linjalla. :D

Henkselimiehelläkin oli siskot ja siskontytöt äidin lisukkeena ja isänkin kanssa linjan päässä isän parempi puolisko (Täähän on vaan sellanen sanonta. ;)) Ihan hurja päivä.
 


Jalkaan pääs ekalle ajolle ihka uus All Saintsin maailman ihanin nahkahame! :)
(Voiks hameen laittaa jalkaan? No, mä laitoin.)
 
 
Eikä se Georgetown pettäny tänäänkään. Mä löysin loistolenkkarit.
Henkselimiehen kenkien kanssa ei käyny tosin ihan yhtä tuuri, vaan ne joudutaan nettitilaamaan kun kokoja ei oikein tästä kaupungista meinaa löytyä. Saatiin kutenkin kaikki tarvittavat faktat, kuten koko, selvitettyä.
 

Niket kainalossa macaroneja himoitsemassa.
ps. koska tänään käytiin ihan vaan hyötyshoppaamassa niin pussin sisällä
EI ole lenkkareiden lisäksi esim. Zaran kassia!
Selvennykseksi vaan jos joku luuli. :D
 

Siinä ne on, Nike Free 3.0:t erittäin mustana.

Mä kaupassa ihastelin kaikkia ihania karkkivärisiä kenkiä, mutta totesin, että helpompi ja taloudellisempi vaihtoehto lienee ostaa yhet mustat, joiden kanssa käy kaikenväriset treenivaatteet, kuin viidet ihanat karkkieriväriset, joihin kaikkiin pitää hankkia mätsäävät vaatteet.
Kuten sanottu, tylsää.. eiku siis käytännöllistä hyötyshoppailua. :D

Viikonloppuna on ollu muutakin jännää, kuten suurlähetystön avoimet ovet, joissa kävin vapaaehtoisesti töissä. (Oon aina miettiny et ketkä hullut käy ilmaseks töissä, mut näköjään mä oon nykyään just niitä. Pitää miettiä jotain terapiaa, että tästä pääsee. :D)
Mä kirjottelen siitä tapahtumasta vielä, mutta oottelen, josko sieltä jotain kuviakin sais julkastavaks.

Nyt mä alan hätistelemään meijän muuttokuormaajia, jotta saatas vihdoin ne suomesta vesiteitse matkustaneet tavarat perille. Mä en jaksa enää oottaa mun kenkiä!


Palaillaan taas,
Lau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti