torstai 30. toukokuuta 2013

Laiskan päivän laukkulöytö


No okei, mä myönnän. Mä tein ruokaa eilen. Mun piti kirjottaa aiheesta, mutta kyseinen ruoka meni niin surullisesti pilalle, etten mä voinu. Mä tiedän, että te luotatte mun ruokapostausten laatuun, joten semmosta kuraa ei vaan pystyny toimittamaan. Odotetaan siis ensi kertaa, jos tulis jotain esiteltävää. Meillä on ruoan sijaan lähinnä ollu käynnissä semmonen jäätee-tehdas. Ulkona on jotain 99fahrenhettia lämmin. Se on monta.

Jääteen pääraaka-aine. Niin ja sit se tee on kanssa toinen.

Siispä ruoka-asioiden sijaan vähän kuvia maailman söpöimmästä taidemyymälästä ja pakko näyttää ihan mieletön laukkulöytö ja ihan pikkusen vähemmän mieletön, mutta kuitenkin mieletön, korulöytö. Shoppailureissut kun on semmosia aktiviteetteja, jotka mulla harvoin menee pilalle. :D

Alla kuitenkin kuvia ihanasta myymälästä, joka oli pystytetty tämmöseen ränsistyneeseen vanhaan halliin. Ihan huippukaunis!

 

Kuvat ei tee ehkä oikeen oikeutta. Kattoikkuna kruunas.
 
Samalla reissulla, kun piipahdettiin täällä taidemyymälässä, käytiin myös Zarassa pyörähtämässä.
Mä iskin heti ovelta silmäni ihan huikean kauniiseen laukkuun, joka vaan yksinäisenä odotteli mua hyllyllä. Miten mä olisin sen voinut jättää?



 


Rakkautta ensi silmäyksellä. Niittejä ja kaikkee.
Täydellinen syksylaukku. Syksyhän on ihan kohta jo taas. :D
 
Zara halus myös tarjoilla mulle muutakin, kuten aina. Muutamien toppien lisäks mukaan lähti myös ihan hurja kaulakoru, josta mä pidän suuresti. Syömässä kun käytiin, niin joku mies jo heti sitä kauhunsekaisella ilmeellä ihmetteli ja ihasteli. Siitä tietää, että ostos on hyvä. Kauhu on aina hyvästä. :D
 
Kallokoru.
 
Nyt mä jätän teidät illanviettoon ja lähden homehtumaan poolille luonnollisesti. :)
Sanoinko jo et melki 100 täkäläistä astetta?! Tänne sulaa. :O
 
Lau

2 kommenttia:

  1. TOI kallokoru on jo sellanen mistä MÄKIN tykkään! Ei ihan peruskallo. Ja hei pliiiiiz, voitko kääntää noi faarenheitit suoraan selssiukseiksi, ku nää takahikijän-suomalaiset (lue minä) en osaa :D

    (Nojoo, Google osaa kertoo kyl et se on yli 37c. Et joo. Sulattavaa. Siistii.)

    Koita kestää siel poolin äärellä! ❤

    VastaaPoista
  2. Mä koen jotenki hirveen raskaaks mennä jonnekki kääntimeen laittamaan asteita toisiks. :D sitäpaitsi sata kuulostaa enemmältä ku melkeen nelkyt ni emmä haluu. :D

    VastaaPoista