torstai 8. elokuuta 2013

Mulla onki grilli ja uima-allas


Niin onki, ei ikiomat ehkä, mut melkeen. Ja muuton jälkeen me pidettiin luonnollisesti ulkona pienehköt syömäjäiset ja uimajaiset. Mä tosin en uskaltanu uida, koska tällä mahalla kai voi upota helposti?

Pojat lähti aamupäivällä kauppaan hakemaan grillitortillasyömäjäisten aineksia ja mä kieriskelin sängyssä vielä hetken. Jossain vaiheessa kuitenkin alko maha kurnimaan niin hurjana, että liityin ahkerien ruoanlaittajien seuraan grillimestariks. 

Guacamolet survottuna ja salsan teko käynnissä. Nom.

Mä sain vaativan pihtitehtävän. 


Ja kävin kai nenäleikkauksessa? Tai sit haistelin et vuotaako kaasu. 

Mitään kuvia ruokailusta ei luonnollisestikkaan ole, koska kaikki oli taas syöty ennenkun kukaan tajus mitään kameraa kaivaa esiin. Mut uskotteko kun kerron et oli ihan huikeen hyvät tortillat. Guacamole ja salsa tosiaan ite tehtyjä ja kanat ja lihat luonnollisesti ite maustettuja ja marinoituja. Taustalla soi Barbie girl ja muita ikivihreitä. Se oli elämää se. 

No sit ruoka loppu. Olin vähän aikaa surullinen, mutta selvisin. Pojat meni uimahommiin ja mä jäin limejen ja pullonavaajan vahdiks reunalle. 

Uimajuomasäiliöteline ja onnellinen omistaja.

Toi on mun krokotiili oikeesti.
Mä hankin sen, koska oikeesti vähän pelkään et maha vetää pinnan alle. :D
Sen kyytiin pääseminen on taitolaji. Aleksi ei selvinny kovin hienosti.

Henkselimies kauhisteli väärän joukkueen logoja uimajuomatelineessä. 

Meillä on alkanu loma. Tai siis henkselimiehellä on. Mulla on alkanu jo yli 4kk sitte :D
Mä näkisin, että se nopeuttaa kämppäpostauksen syntyä aika lailla. Palataan siis kotiasioilla mahdollisesti piakkoin. 

Nyt mä lähen lampunmaalaushommiin. 

Lämpimiä elokuisia päiviä,
Lau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti