lauantai 21. joulukuuta 2013

Zoolights

Meillä on ollu taas yllätyskesä. Käytiin tänään kävelemässä alkuillasta eläintarhan Zoolights -tapahtumaan, ja laitoin sitten karvaliivin päälle. Jumankauta mä meinasin sulaa. Sit mulle kerrotiin, et ulkona oli 22 astetta lämmintä. Kiva. No mut, nyt tulee hikisiä kesäkuvia karvaliivissä ja sen jälkeen vähän valoja eläintarhassa.

 Mio keulii :D Iskällä lipes veitsi sormeen, siitä toi sininen osoittelu. Hälyyttävää tästä tekee se, että käsi on käyttökelvoton ja se tarkottaa sitä, että mä oon tän joulun kokki. Itkettää vähän.
 
 Pikku chipmunk.
 
Keitä vaunumammoja meitä nyt siellä oli..
 
Ihan ei riittäny pokerinaama

Ja sit hei, mitä helkkaria nyt. Mä ihan avoimesti myönnän, etten oo koskaan ollu mikään lapsi-ihminen. Mä oon hyvin herkästi ärsyyntyvää sorttia ja lapset nyt vaan painelee mun nappuloita.
Mut nyt on kyllä musta kaikki terävyys hoiutunu tän äitiyden myötä. Tänään jouduin jonkun hetken miettimään kuka puhuu, kun kuulin itseni sanovan: "Ota hei noista söpöistä lapsista kuva ku ne on niin innoissaan tosta joulupukista." Mitä!!?!!?? Voisko joku läppästä mua. Lisäks pelkään, että mä oon nykyään niitä ankeuttajia, joiden mielestä kaikki törkeet vauvavitsit on oikeesti vaan törkeitä eikä mahtavia. Mä oon pilalla. :D

 
Tässä ne söpöt nyt sit on.







 
Naapurin jouluvalot on nätit
 
 
Näihin kuviin, näihin tunnelmiiin.
Perhe Hotti toivottaa ihanaa, rauhallista joulua ja palataan asiaan ennen vuoden vaihdetta. :)
 
Lau
 
 

1 kommentti:

  1. Ihania leikkimielisiä hetkiä teille kaikille ja luovaa virtaa jouluherkkujen valmistamiseen! Aina voi tehdä toisin....
    Jouluvaloa ja tunteiden paloa!!

    VastaaPoista