sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Oppaanne, sir.

Viime viikon täällä tosiaan toimittiin mielettömän huonona turistioppaana. Mun ensimmäinen suomivieras tosin ei tullu suomesta, vaan barcelonasta. On aina hyvä jos viikon verran paikan päällä viihtyvä vierailija tietää käytännnössä kaikesta enemmän kuin opas. :D
Mä nyt vasta jälkeenpäin tajusin että olis pitäny keksiä muutama villi tarina jostain random rakennuksesta ja kertoa ne tosina. Olisin vaikuttanu uskottavammalta.

Pyrin kuitenkin vierailun aikana pitämään menon mahdollisimman autenttisena. Artturisti (nimi muutettu) sai ilokseen kokea mm. eksymistä tieltä, yksisuuntaisen ajamista väärään suuntaan ja melkein kolarin, sekä yleistä hullua haahuilua ghetossa.
Semmosta täällä oikeesti on, ei niin iisiä kun postikorttikuvista vois arvella. :)
Anyway, pidettiin aikamoinen intensiivituristiviikko. Nähtiin kaikki maailman nähtävyydet ja museot ja kaupnginosat ja kaupat ja ja..

Molemmilla varpaat rakoilla jo ekana päivänä. Kiitos Converse. :D
 
 

 Mä luonnollisesti kokeneena suunnistajana navigoin meitä paikasta toiseen.

 
Artturistille shoppailtiin pirun hienoja kenkiä.
Niin hienoja, että aattelin harkita miesten kenkien käyttämistä koko ens syksyn.
Boyfriend-kengät??
 
Mielettömästä shoppailuavustani mä sain kiitokseksi
kyseenalaisia ehdotuksia kotini kirjalllisuuden uudistamisesta. :D

Shoppailun lisäks me ehdittiin kyllä ihan oikeille nähtävyyksillekin piipahtamaan. Koska mulla oli matkassa vakaakätinen kuvailija, saatte tekin parit öiset nähtävyyskuvat tänne näytille.

Reflecting poolilta.
 
Joltain muistomerkiltä :D

Intensiiviviikon aikana tuli sen verran seikkailtua ympäri kaupunkia, että mä luulen että tätä laatua tarinaa joudutaan kertomaan vielä toisen jakson verran. Tässä oli ne viralliset turistitouhut. Jatko-osassa sit sitä eksymistä ja ghettoa. :D

Kuvat: Artturisti


Halit,
Lau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti