torstai 18. heinäkuuta 2013

Karhut

New Yorkin kuvat on vielä purkamatta, joten nyt juttua vielä edellisestä reissusta. :)

Kaks karhutarinaa olis kerrottavana. Ensimmäinen on se, että meijän naapurikadulta otettiin kiinnni karhu. Oikee karhu. Mitä helkkaria? Mä luulin asuvani jossain kaupungissa. Tai asunkin, mut ilmeisesti niin asu toi karhukin. Vähän pelottavaa.

Toinen karhutarina onki sit kuvakertomus minihenkselimiehen ensimmäisestä pehmolelusta, joka lähes ite kiipes syliin kun käytiin ajelemassa luonnonpuiston läpi.



 Mä oon hämilläni kun oon niin korkeella.
 
Pete huus koko mun reunakävelymatkan jotain et:
"varo, se on vaan kaks metrii levee, et sä sillä pysy, tiput kuitenki" :D
Hähää, horjahdin vaan kerran, enkä tippunu ollenkaan.
 
 

Se kuulemma ite osaa kävellä reunoilla tippumatta.

 
Kuvista ei oikeen välity noi maisemat, mutta uskotteko kun sanon, että oli hienot. Oltiin melko korkeella nimittäin. Niin korkeella et pelotti autossa sisälläkin, vaikka ei ees nähny reunojen yli.

Tässä on se karhu. Toisessa kädessä metsämansikkahilloa,
josta aion tehdä jotain pirtelöä kun joku ensin ostaa mulle blenderin.
 

Sen pituinen se kuvatarina, kertokaa mitä suomen kesään kuuluu? :)
Lau

8 kommenttia:

  1. Ooooo! Uuuuu! Hienot on maisemat, ois ehkä VÄHÄN muakin jänskättäny O.o

    Suomen kesässä on tällä kertaa ollut ihan mukavia aurinkoisia ja helteisiä päiviä. Vaan mä oon ollut töissä sellasii 9 tai 10 tuntisii päiviä ja tuskin vkonloput vapaita! Hups! :D

    Noh, ehkä tää kiirus helpottaa sit, ku tulee pimeetä ja loskipaskit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha. :D voi sua, on kyllä yrittäjän arki rankkaa, mutta sovitaanko että pian oot sit ees rikas ni ei niin haittaa, vaikka vähän olisitkin valkonen ja kärttynen kun et koskaan nää aurinkoa. :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. hihii, nää on pari viikkoa vanhoja kuvia vielä. Näkisit nykyisen möhön. :D

      Poista
  3. Tänne Vierukadulle kuuluu kaivinkoneen jyrinää ja sorakuorman rapinaa. Tiedäthän isännän, aina pitää keksiä jotain tekemistä vaikka edelliset olisivat kesken ;) Sit kun tuutte minimiehen kanssa käymään, uimalelut odottaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uujee, uimaleluilla ei ookkaan aikoihin saanu luvallisesti leikkiä. :D Loistavaa!

      Poista
  4. Suomen kesän suuri tapahtuma viikonloppuna The Tall Ships Races edessä! Täällä Matinkylässä on alkanut intohimoinen kuntoilu ja salilla käyminen "tyttötiimissä". Ollaan aloitettu sillain kevyesti kolme tuntia pumppia ja pamppia peräkkäin päivässä. Illalla sitten voihkitaan kipeine lihaksinemme ja varataan seuraavan päivän treenejä:)Iltaisin tietenkin aina katsotaan onko uusia iltasatuja blogissa karhuista ja muusta Lauralta (kiva tapa olla matkassa mukana, kiitos siitä).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuhhuh, aika tiukalta treeniltä kuulostaa. :D Ehkä mä kanssa sitten syssymmällä. :) Terkkuja koko tyttötiimille!

      Poista