sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Heat wave

Täällä on piruvie kuuma. Tän kesän toka lämpäaalto suhahtelee yli parhaillaan ja ulkona lämpötilat taas hätyyttelee sataa fahrenheittiä, joka suomeksi on siis n.38 astetta, alkaa olla ajoittain aika tukalat oltavat. Luojalle kiitos siitä, ettei meille paista asuntoon sisään aurinko käytännössä koko päivän aikana, joten sisällä on viileetä ilman ilmastointiakin. Ilmastointia ei oo vielä kertaakaan ollu tarvetta käynnistellä tässä asumisen aikana. Bujaa! Saas nähdä sit uudessa asunnossa, miten käy.

Lämpöaallon kunniaks me käytiin iltalenkillä.


 Mä muikistelin kukkasille. Ne oli nättejä. Toisin kun mun ilme.

Tää oli kanssa iltalennolla nauttimassa auringosta.

Oikeesti mun on tunnustettava. Meille tuli n. viikko sitten suomikauppa.comista aika iso paketti erilaisia namusia ja suklaita. Ja koska mä oon järkyttävän huono hillitsemään itteäni jos kotona on herkkuja, on ne piilotettu henkselimiehen työpaikalle.
Me ei urheiltu ihan urheilemisen ilosta. Mun teki mieli namia. :D



Henkselimies lähti lenkille luonnollisesti farkkushortseissa ja henkseleissä.
Ilman aurinkolaseja, koska häikäsystä tulee sopivan tuimanoloset ilmeet kuviin. :D

Nyt mä en ehdi enää kirjottelemaan, Fazerin salmiakkisuklaat odottaa avaajaa.

Palataan,
Lau



2 kommenttia: