keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Blogihaaste!


Mä sain blogihaasteen! Tekeeks tää musta melkeen oikeen bloggaajan? :D
Kiitos haasteesta iivika t:lle :)

Ne joita ei haaste kiinnosta, voi kattoa kuvista ihania ja kauniita ihmisiä, jotka löyty mun salaisesta ihanienihmistenkuvat- kansiosta.


Haaste on seuraava:
 
1. Kerro 11 asiaa itsestäsi.
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
3. Keksi 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Valitse 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Kerro heille haasteesta.
6. Ei takaisin haastamista.
 

 
Käynnistellään siis kohdasta 1.
 
1. Oon kauhea stressaamaan joistain asioista ja toiset jutut taas on ihan hälläväliä. Yleensä stressaan niistä mitkä muiden mielestä on ihan tyhmiä stressata, enkä välitä niistä mistä kuuluis stressata.
2. Musta tulee kamala kun oon kovin stressaantunu.
3. Oon kiukkunen ja tiuskin vahingossa vähän jos oon nälkänen.
4. Mä oon sosiaalisesti aika awkward usein. Meen vaan lukkoon jostain syystä. Ennen pahemmin.
5. Usein ihmettelen miten kukaan jaksaa mua. Mä oon melko raskas kaikkine omituisuuksineni.
6. Mä oon kyllästyny telkkariin.
7. Johtuu osittain siitä et VIHAAN mainoksia.
8. Mulla on myös paljon mielipiteitä, joita ilmasen hyvin epäkorrektisti.
9. On myös ehkä vähän erikoinen huumorintaju. Toisten mielestä oon vaan törkee. Voi olla totta. :D
10. Mä aina haluun saada kaiken mitä mä haluun. Heti.
11. Nyt ku luin nää ni mua pelottaa et jälkikasvu periikin jotain ominaisuuksia multa, eikä kaikkea isältään. Mä en haluais kasvattaa itteäni. :D



Sit niitä vastauksia:
  1. Kerro 3 luonteenpiirrettä, joita arvostat ihmisissä. Rehellisyys. Positiivisuus (koska itse en ole ja se on rasittavaa) ja kolmantena luotettavuus.
  2. Kerro 3 luonteenpiirrettä, joita inhoat ihmisissä.
    Jatkuva huomionhakuisuus. Myöntely. Ylimielisyys.
  3. Oletko taikauskoinen?
    Hmm. en ehkä niinkään taikauskoinen.
  4. Missä haluaisit asua, jos voisit valita minkä tahansa paikan maailmassa? Miksi?
    Just nyt täällä Washingtonissa. Myöhemmin ehdottomasti muissakin maissa, mutta nyt täällä on hyvä. Tuntuu kotoisalta.
  5. Mainitse 5 esinettä, joita käytät päivittäin.
    Läppäri, puhelin, mikro (:D), hammasharja ja... voidaanko silmärasva laskee esineeks?
  6. Omituisin tapasi?
    Haha :D vaan yksi? Omasta mielestä tietysti mun kaikki tavat on ihan normaaleja, mutta paremman puoliskon mielestä omituisinta on vessassa käyminen ovea sulkematta. (Muihin on kuulemma tottunu jo). Ite olisin ehkä tän hetken omituisimmaks sen, että aamusin jos oon yksin, en nouse sängystä ennenku oon pyöriny siinä hetken poikittain. Mieletön vallan tunne. Koko sänky yksin mun käytössä. :)
  7. Mikä on turhin omistamasi esine?
    Sanoisin helposti salaattilingon, jossei sitä olis hävitetty muutossa. Nyt onki sit´ongelma, koska mun mikään tavara ei oo turha. Kaikki turhuudet tässä taloudessa on henkselimiehen. Sanoinko jo jotain siitä laminointikoneesta? Käytetään päivittäin :D
  8. Minkä kielen haluaisit oppia?
    Espanja on tällä hetkellä jo harjottelulistalla ja ranskakin kiinnostais, koska se on jotenki niin rapsakka.
  9. Miten rentoudut?
    Kuumassa kylvyssä tai hyvää musiikkia kovalla soittamalla.
  10. Kerro yksi muisto lapsuudestasiTää on vähän kauhee, mutta tuli ekana mieleen, miten siskon kanssa rakennettiin kerrossängystä "liukumäki" kirjojen avulla ja laitettiin meijän hiiret laskemaan siitä kerta toisensa jälkeen lattialle.
  11. Kuvitellaan, että yön aikana tapahtuu ihme. Heräät ihmeen jälkeisenä aamuna, miten elämäsi on muuttunut?
    Ooh. Tää on vaikee. Tällä hetkellä paras mahdollinen ihme olis, että aamulla heräisin ja kaikki rakkaat ihmiset asuiskin myös tässä maassa, ettei tarttis ikävöidä. :) JA olis shoppailuseuraa. :D

Ja sit ne mun kysymykset seuraaville:

1. Mikä sai sinut aloittamaan bloggaamisen?
2. Mikä on lempi TV-mainoksesi?
3. Mitä tekisit ensimmäisenä voitettuasi lotossa?
4. Ensimmäinen asia, mihin kiinnität huomiota, tapaamasi ihmisen ulkonäössä?
5. Teetkö johtopäätöksiä ihmisistä, joita et tunne?
6. Suurin paheesi?
7. Mikä on lempivaatteesi?
8. Mitä salaista puuhailet kotona vain yksin ollessasi?
9. Lempipaikka kotonasi?
10. Oletko kova juoruamaan?
11. Mistä osaamastasi taidostasi olet erityisen ylpeä?

 
Kuvat: lookbook.nu
 
 
Laitan haasteen etennpäin tylsästi vaan seuraaville (Mä en tunne ketään blogi-ihmisiä):
 
 
 
 
Näillä mennään, Lau. 
 

5 kommenttia:

  1. Kyllä sä olet ihan oikea bloggaaja! Mulla on muuten samat oudot tavat, tiedä sitten onko ne ne oudoimmat. Hollantilainen tunkee koirien kanssa vessaan (joka on _pieni_), jos löytää mut ovi auki asioimasta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kai mä sitten olen. :)

      Ei nääkään ehkä millään pääse mun oudoimpiin tapoihin jos normien mukaan lasketaan. Kuten tästä nähdään, mä en ole ainoa avoimien ovien vessailija, eli se ei ole outoa. Oudoksi se muuttuu mun mielestä vasta kun sitä alkaa tekemään esim. julkisissa vessoissa. :D

      Poista
  2. Hmm...tuosta vessajutusta...taidan tietää mistä olet sen perinyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kyllä mäkin aika pienellä jäljittämisellä jäljille pääsen. :D

      Poista
  3. Hitsit, tää olikin näin ISO haaste. En kyllä nyt ennen nukkumaanmenoa ehdi näitä miettii. Yritän vkonloppuna kattoo, kun on vähän enemmän aikaa. Tai sit ehkä huomenna töissä ;D

    VastaaPoista